Γραφείο Διαχείρισης Περιουσίας

 

Το Γραφείο Διαχείρισης Περιουσίας είναι αρμόδιο για την καταγραφή, παρακολούθηση και αξιοποίηση της κινητής και ακίνητης περιουσίας του δήμου. Με τις δράσεις που αναπτύσσει επιδιώκεται αφενός ο προσπορισμός του μέγιστου δυνατού οφέλους για το δήμου και αφετέρου η ενίσχυση της τοπικής ανάπτυξης. Ταυτόχρονα αποφεύγεται η διατήρηση σχολάζουσας δημοτικής περιουσίας.

 

Αναλυτικά οι αρμοδιότητες του είναι :

 

1)              Τηρεί τις διαδικασίες που σχετίζονται με την αποδοχή και την αξιοποίηση των δωρεών και των κληροδοτημάτων προς τον δήμο, σύμφωνα με τους αντιστοίχους όρους.

 

2)              Τηρεί τα αρχεία της δημοτικής ακίνητης περιουσίας σε ηλεκτρονική και φυσική μορφή (φάκελοι με στοιχεία περιγραφικά και ιδιοκτησιακά έγγραφα). Για τα τοπογραφικά στοιχεία συνεργάζεται με τη Διεύθυνση Τεχνικών Υπηρεσιών. Για την οικονομική αποτίμηση συνεργάζεται με Γραφείο Οικονομικών και Στατιστικών Δεδομένων του Τμήματος Προϋπολογισμού και Λογιστηρίου.

 

3)              Μεριμνά για την διερεύνηση μεθόδων αξιοποίησης της δημοτικής ακίνητης περιουσίας και διατυπώνει σχετικές εισηγήσεις προς τα αρμόδια όργανα του δήμου.

 

4)              Μεριμνά για την προώθηση της αξιοποίησης της δημοτικής ακίνητης περιουσίας σύμφωνα με τις σχετικές αποφάσεις του δήμου και τη διαχείριση της εκμετάλλευσης της δημοτικής ακίνητης περιουσίας (πχ. κατάρτιση συμβάσεων μισθώσεων, μέριμνα είσπραξης μισθωμάτων κλπ.).

 

5)              Μεριμνά για την εκμίσθωση δημοτικών εκτάσεων γης για βιομηχανικούς ή βιοτεχνικούς σκοπούς, κτηνοτροφικές εκμεταλλεύσεις, εγκαταστάσεις θερμοκηπίων και για μονάδες στους τομείς αλιείας.

 

6)              Μεριμνά για την παραχώρηση χρήσης δημοτικών ακινήτων ή την καταβολή μισθώματος προς κάλυψη στεγαστικών αναγκών της πυροσβεστικής υπηρεσίας.

 

Ο Δήμος Ήλιδας στο Facebook
Ο Δήμος Ήλιδας στο Twitter
Ο Δήμος Ήλιδας στο Twitter
Τα τελευταία νέα του Δήμου Ήλιδας μέσω RSS