Παράκαμψη προς το κυρίως περιεχόμενο

ΑΥΤΟΤΕΛΗ ΤΜΗΜΑΤΑ

1. Αυτοτελές Τμήμα Γραφείο Δημάρχου
Επικοινωνία: Ρούτσης Χρήστος - Προϊστάμενος Τμήματος
Συνεδριακό Κέντρο Δήμου Ήλιδας, Κρήτης 16
Τηλ.:  2622.0.38517-29 
Ε- mail: routsis@1254.syzefxis.gov.gr

Οι υπηρεσίες που επικουρούν το έργο του Δημάρχου και της Δημοτικής Αρχής διαρθρώνονται σε μία οργανική μονάδα που συστήνεται σε επίπεδο Τμήματος και ονομάζεται Γραφείο Δημάρχου. Αποτελείται από οκτώ (8) μονάδες οι οποίες είναι : 

  • Ιδιαίτερο Γραφείο Δημάρχου
    Το Ιδιαίτερο Γραφείο Δημάρχου συνεπικουρεί το Δήμαρχο στην άσκηση των αρμοδιοτήτων και της πολιτικής του. Σε αυτό ανήκουν οι θέσεις του Ιδιαίτερου Γραμματέα, των Ειδικών Συνεργατών, των Ειδικών Συμβούλων και των Επιστημονικών Συνεργατών όπως προβλέπονται από την κείμενη νομοθεσία.
    Το Ιδιαίτερο Γραφείο Δημάρχου παρέχει κάθε είδους διοικητική και γραμματειακή υποστήριξη προς το Δήμαρχο.
  • Γενικός Γραμματέας 
     Ο Γενικός Γραμματέας υποστηρίζει τον Δήμαρχο στα διοικητικά του καθήκοντα υλοποιώντας τις αρμοδιότητες που του εκχωρεί ο Δήμαρχος με απόφαση του. Οι αρμοδιότητες αυτές αφορούν κυρίως στο συντονισμό των δημοτικών υπηρεσιών, έτσι ώστε να εξασφαλίζεται με αποδοτικό τρόπο η αποτελεσματικότητα στην επίτευξη των περιοδικών στόχων και προγραμμάτων που αποφασίζονται από τα πολιτικά όργανα του δήμου.
  • Γραφείο Επικοινωνίας και Δημοσίων Σχέσεων
    Το Γραφείο Επικοινωνίας και Δημοσίων Σχέσεων είναι υπεύθυνο για την επαφή του δήμου με τα Μέσα Ενημέρωσης και για την προβολή των δράσεων και της εικόνας του δήμου στους δημότες.
  • Γραφείο Προγραμματισμού και Οργάνωσης
    Το Γραφείο Προγραμματισμού και Οργάνωσης είναι αρμόδιο για την υποστήριξη των οργάνων διοίκησης, των υπηρεσιών και των νομικών προσώπων του δήμου κατά τις διαδικασίες σύνταξης, παρακολούθησης και αξιολόγησης των αποτελεσμάτων των περιοδικών Επιχειρησιακών    Προγραμμάτων   και    των    Ετησίων   Προγραμμάτων    Δράσης,    την παρακολούθηση της αποτελεσματικότητας των υπηρεσιών του δήμου κατά την επίτευξη των περιοδικών στόχων του και τον σχεδιασμό και την παρακολούθηση της εφαρμογής των εσωτερικών οργανωτικών συστημάτων του δήμου υπό συνθήκες διασφάλισης του επιθυμητού επιπέδου ποιότητας των παρεχομένων κάθε είδους υπηρεσιών.
  • Νομική Υπηρεσία
    Η Νομική Υπηρεσία παρέχει νομική υποστήριξη προς τα αιρετά όργανα του δήμου και τις δημοτικές υπηρεσίες για την προώθηση των επιδιώξεων, στόχων και συμφερόντων του δήμου.
  • Γραφείο Διοικητικής Βοήθειας 
    Το Γραφείο Διοικητικής Βοήθειας είναι αρμόδιο για την παροχή διοικητικής βοήθειας σε άτομα που έχουν αντικειμενική αδυναμία προσπέλασης στις δημοτικές υπηρεσίες ή στα Κέντρα Εξυπηρέτησης Πολιτών (ΚΕΠ). Ειδικότερα το Γραφείο :
  • Γραφείο Υποστήριξης Αιρετών Οργάνων 
    Το Γραφείο Υποστήριξης των Αιρετών Οργάνων του δήμου παρέχει κάθε είδους διοικητική και γραμματειακή υποστήριξη στα αιρετά όργανα διοίκησης του δήμου.
  • Γραφείο Παιδείας, Πολιτισμού, Αθλητισμού και  Νέας Γενιάς.
    Το Γραφείο Παιδείας, Πολιτισμού, Αθλητισμού και Νέας Γενιάς επιβλέπει την άσκηση των αρμοδιοτήτων για θέματα παιδείας, δια βίου μάθησης, πολιτισμού, αθλητισμού και νέας γενιάς από τα λειτουργούντα νομικά πρόσωπα του δήμου, στα οποία έχουν μεταβιβασθεί οι σχετικές αρμοδιότητες.
     

2. Αυτοτελές Τμήμα Πολιτικής Προστασίας
Επικοινωνία: Χαρίτος Αντώνιος - Προϊστάμενος Τμήματος
Ιπποκράτους 50
2622.0.386662, 652 τηλέφωνα,
Ε- mail: civil.prot.ilidas@1254.syzefxis.gov.gr

Οι αρμοδιότητες των δήμων στον τομέα της Πολιτικής Προστασίας, σύμφωνα με το άρθρο 75 του Ν. 3463/2006, είναι :
1. Ο συντονισμός και η επίβλεψη του έργου της πολιτικής προστασίας για την πρόληψη, ετοιμότητα, αντιμετώπιση και αποκατάσταση των καταστροφών που συμβαίνουν στα διοικητικά τους όρια.
2. Η διατύπωση εισήγησης για το σχεδιασμό πολιτικής προστασίας της περιοχής τους, στο πλαίσιο του ετήσιου εθνικού σχεδιασμού και η εφαρμογή των προγραμμάτων, μέτρων και δράσεων που αφορούν την περιοχή τους στο πλαίσιο του εθνικού και περιφερειακού σχεδιασμού.
3. Η διάθεση και ο συντονισμός δράσης του απαραίτητου δυναμικού και μέσων για την πρόληψη, ετοιμότητα, αντιμετώπιση και αποκατάσταση των καταστροφών της περιφέρειάς τους.

3. Αυτοτελές Τμήμα Δημοτικής Αστυνομίας
Επικοινωνία: Ζαφειρόπουλος Χρήστος - Προϊστάμενος Τμήματος
Συνεδριακό Κέντρο Δήμου  Ήλιδας, Κρήτης 16
Τηλ.: 26220.38510-16 
Εmail: dimast.ilidas@1254.syzefxis.gov.gr
       
Η Δημοτική Αστυνομία διαρθρώνεται σε μία οργανική μονάδα που συστήνεται σε επίπεδο Τμήματος και ονομάζεται Αυτοτελές Τμήμα Δημοτικής Αστυνομίας. Το Αυτοτελές Τμήμα Δημοτικής Αστυνομίας είναι αρμόδιο για την αποτελεσματική και αποδοτική άσκηση των αρμοδιοτήτων που έχουν θεσπισθεί με τον Ν. 5003/14.12.2022. Αποτελείται από δύο (2) γραφεία τα οποία είναι : 

  • Γραφείο Επιχειρησιακού Σχεδιασμού
    Το Γραφείο Αστυνόμευσης ασχολείται με τη διενέργεια των ελέγχων της Δημοτικής Αστυνομίας. Οι αρμοδιότητες του, αναλυτικά είναι οι εξής :
    1)    Συγκροτεί τις περιπόλους και τις ομάδες αστυνομικής ενέργειας σύμφωνα με τους κανονισμούς και τις οδηγίες του Γραφείου Επιχειρησιακού Σχεδιασμού.
    2)    Διενεργεί όλες τις αστυνομικής φύσεως ενέργειες (περίπολοι, έρευνες, έλεγχοι κλπ) σύμφωνα με το αντικείμενο της Δημοτικής Αστυνομίας και τους σχετικούς κανονισμούς.
    3)    Συμπληρώνει αναφορές και δελτία συμβάντων για τα αποτελέσματα της αστυνομικής δράσης, τα αξιολογεί και ενημερώνει σχετικά το Γραφείο Επιχειρησιακού Σχεδιασμού.
    4)    Συγκεντρώνει τυχόν παράπονα και υποδείξεις των πολιτών σχετικά με το αντικείμενο της Δημοτικής Αστυνομίας, ενημερώνει σχετικά το Γραφείο Επιχειρησιακού Σχεδιασμού και συμμετέχει στην διαχείριση όσων σχετικών μέτρων και αποφάσεων λαμβάνονται.
    5)    Μεριμνά για τη διενέργεια των αναγκαίων εργασιών συντήρησης των τεχνικών μέσων και εφοδίων που χρησιμοποιεί η Δημοτική Αστυνομία.
  • Γραφείο Αστυνόμευσης
    Το Γραφείο Αστυνόμευσης ασχολείται με τη διενέργεια των ελέγχων της Δημοτικής Αστυνομίας. Οι αρμοδιότητες του, αναλυτικά είναι οι εξής :
    1)    Συγκροτεί τις περιπόλους και τις ομάδες αστυνομικής ενέργειας σύμφωνα με τους κανονισμούς και τις οδηγίες του Γραφείου Επιχειρησιακού Σχεδιασμού.
    2)    Διενεργεί όλες τις αστυνομικής φύσεως ενέργειες (περίπολοι, έρευνες, έλεγχοι κλπ) σύμφωνα με το αντικείμενο της Δημοτικής Αστυνομίας και τους σχετικούς κανονισμούς.
    3)    Συμπληρώνει αναφορές και δελτία συμβάντων για τα αποτελέσματα της αστυνομικής δράσης, τα αξιολογεί και ενημερώνει σχετικά το Γραφείο Επιχειρησιακού Σχεδιασμού.
    4)    Συγκεντρώνει τυχόν παράπονα και υποδείξεις των πολιτών σχετικά με το αντικείμενο της Δημοτικής Αστυνομίας, ενημερώνει σχετικά το Γραφείο Επιχειρησιακού Σχεδιασμού και συμμετέχει στην διαχείριση όσων σχετικών μέτρων και αποφάσεων λαμβάνονται.
    5)    Μεριμνά για τη διενέργεια των αναγκαίων εργασιών συντήρησης των τεχνικών μέσων και εφοδίων που χρησιμοποιεί η Δημοτική Αστυνομία.


Δείτε ακόμα:

Δ/ΝΣΗ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΚΑΙ ΠΡΟΝΟΙΑΣ
Δ/ΝΣΗ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΩΝ
Δ/ΝΣΗ ΤΕΧΝΙΚΩΝ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ
Δ/ΝΣΗ ΠΟΛΕΟΔΟΜΙΑΣ, ΧΩΡΟΤΑΞΙΑΣ & ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΟΣ
Δ/ΝΣΗ ΥΔΑΤΙΝΩΝ ΠΟΡΩΝ & ΑΠΟΚΑΤΑΣΤΑΣΕΩΝ
Δ/ΝΣΗ ΚΑΘΑΡΙΟΤΗΤΑΣ, ΗΛΕΚΤΡΟΦΩΤΙΣΜΟΥ & ΠΡΑΣΙΝΟΥ
Δ/ΝΣΗ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΥ , ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΥ & ΝΕΑΣ ΓΕΝΙΑΣ
Δ/ΝΣΗ ΚΕΝΤΡΩΝ ΕΞΥΠΗΡΕΤΗΣΗΣ ΠΟΛΙΤΩΝ