Επικοινωνία: Ανδριοπούλου Αθανασία – Προϊσταμένη Δ/νσης
Αντωνίου Πετραλιά 36
Τηλ.: 2622.360.520- 594
Ε – mail: dioikisi@1254.syzefxis.gov.gr
Η Διεύθυνση Διοίκησης και Πρόνοιας είναι αρμόδια για την τήρηση των διαδικασιών και αρχείων που αφορούν την δημοτική κατάσταση και την καταγραφή των ληξιαρχικών γεγονότων στην περιοχή του δήμου και για τον σχεδιασμό και τον συντονισμό εφαρμογής των πολιτικών, συστημάτων και διαδικασιών που αποσκοπούν στην ορθολογική διοίκηση/διαχείριση του ανθρώπινου δυναμικού του δήμου.
Παράλληλα η Διεύθυνση Διοίκησης και Πρόνοιας είναι αρμόδια για τη λειτουργία του κεντρικού πρωτοκόλλου, την άσκηση αρμοδιοτήτων του τομέα κοινωνικής προστασίας και αλληλεγγύης, την τήρηση διαδικασιών για τους αλλοδαπούς και την παροχή γενικών υπηρεσιών διοικητικής υποστήριξης προς τις δημοτικές υπηρεσίες.
Επιπλέον είναι αρμόδια για την εφαρμογή των Τεχνολογιών Πληροφορικής και Επικοινωνιών σε όλες τις Υπηρεσίες του Δήμου.
Οι συγκεκριμένες αρμοδιότητες της Διεύθυνσης στο πλαίσιο της αποστολής της, καθορίζονται από τις ισχύουσες νομοθετικές διατάξεις.
Η Διεύθυνση Διοίκησης και Πρόνοιας διαρθρώνεται σε τέσσερα (4) τμήματα τα οποία είναι:
Α. Τμήμα Δημοτικής Κατάστασης και Ληξιαρχείου
Επικοινωνία: Στεφανοπούλου Αθηνά/Ρέτση Αργυρώ
Πλατεία Κώστα Βάρναλη
Τηλ. : 26223. 60710-19
Ε – mail: dimotologio@1254.syzefxis.gov.gr
Το Τμήμα Δημοτικής Κατάστασης και Ληξιαρχείου είναι αρμόδιο για την τήρηση αρχείων και μητρώων που αφορούν την ατομική και οικογενειακή κατάσταση των δημοτών.
Αποτελείται από τρία (3) γραφεία τα οποία είναι:
- Γραφείο Δημοτολογίου
Το Γραφείο Δημοτολογίου είναι υπεύθυνο για την τήρηση του αρχείου προσωπικής και οικογενειακής κατάστασης των δημοτών και τη χορήγηση των αιτούμενων πιστοποιητικών - Γραφείο Μητρώου Αρρένων και Εκλογικών Καταλόγων
Το Γραφείο Μητρώου Αρρένων και Εκλογικών Καταλόγων είναι υπεύθυνο για την τήρηση του αρχείου προσωπικής κατάστασης των αρρένων δημοτών και τη χορήγηση των αιτούμενων πιστοποιητικών, τη σύνταξη και ενημέρωση των εκλογικών καταλόγων με τα στοιχεία των εκλογέων δημοτών και τη διενέργεια των εκλογικών διαδικασιών. Αναλυτικά οι αρμοδιότητες - Γραφείο Ληξιαρχείου και Πολιτικών Γάμων
Το Γραφείο Ληξιαρχείου και Πολιτικών Γάμων είναι υπεύθυνο για την τήρηση του αρχείου προσωπικών γεγονότων των κατοίκων της περιοχής, τη χορήγηση των αιτούμενων αποσπασμάτων ληξιαρχικών πράξεων και τη διενέργεια των πολιτικών γάμων.
Β. Τμήμα Κοινωνικής Προστασίας και Αλληλεγγύης
Επικοινωνία: Καραφλού Παναγιώτα
Αχιλλέα Μπουντουβή 21
Τηλ. :26220. 24187
Το Τμήμα Κοινωνικής Προστασίας και Αλληλεγγύης είναι αρμόδιο για σχεδιασμό και την εφαρμογή της κοινωνικής πολιτικής, των πολιτικών ισότητας των φύλων, των δράσεων κοινωνικής προστασίας, την προστασία και προαγωγή της δημόσιας υγείας καθώς και για τη νομιμοποίηση και ένταξη των μεταναστών στην περιοχή του δήμου, με τη λήψη των καταλλήλων μέτρων και τη ρύθμιση των σχετικών δραστηριοτήτων.
Αποτελείται από πέντε (5) γραφεία τα οποία είναι :
- Γραφείο Κοινωνικής Πολιτικής και Πολιτικών Ισότητας των Φύλων
Το Γραφείο Κοινωνικής Πολιτικής και Πολιτικών Ισότητας των Φύλων είναι υπεύθυνο για τη χάραξη και την άσκηση κοινωνικής πολιτικής καθώς και το σχεδιασμό και την προώθηση πολιτικών ισότητας των φύλων στην περιοχή ευθύνης του δήμου. Με τις δράσεις που αναπτύσσει επιδιώκεται η άρση των κοινωνικών και φυλετικών ανισοτήτων με απώτερο στόχο την ισόρροπη κοινωνική ανάπτυξη. - Γραφείο Προγραμμάτων Κοινωνικής Προστασίας
- Το Γραφείο Προγραμμάτων Κοινωνικής Προστασίας είναι υπεύθυνο για την εφαρμογή προγραμμάτων Κοινωνικής Πρόνοιας που στοχεύουν στη στήριξη των ευπαθών κοινωνικών ομάδων στην περιοχή ευθύνης του δήμου. Με τις δράσεις που αναπτύσσει επιδιώκεται η βελτίωση του βιοτικού επιπέδου και η κάλυψη ανικανοτητών που θα μπορούσαν να προκαλέσουν τριγμούς στην εύρυθμη κοινωνική ζωή
- Γραφείο Προστασίας και Προαγωγής της Δημόσιας Υγείας
Το Γραφείο Προστασίας και Προαγωγής της Δημόσιας Υγείας είναι υπεύθυνο για την εφαρμογή μέτρων διασφάλισης της υγείας των κατοίκων στην περιοχή ευθύνης του δήμου. Με τις δράσεις που αναπτύσσει επιδιώκεται η αποφυγή επικίνδυνων και μεταδοτικών ασθενειών στον τοπικό πληθυσμό. - Γραφείο Αδειών Παραμονής Αλλοδαπών και Γραφείο Ένταξης Μεταναστών
Το Γραφείο Αδειών Παραμονής Αλλοδαπών είναι υπεύθυνο για τη διεκπεραίωση των διαδικασιών που αφορούν τη νόμιμη παραμονή των μεταναστών στην περιοχή ευθύνης του δήμου. Με τις δράσεις που αναπτύσσει επιδιώκεται η αποφυγή της παράνομης παραμονής αλλοδαπών με αρνητικές συνέπειες στην κοινωνική ζωή και την τοπική και εθνική οικονομία.
Γ. Τμήμα Ανθρώπινου Δυναμικού & Διοικητικής Μέριμνας
Επικοινωνία: Γκρίλλας Σωτήριος - Προϊστάμενος Τμήματος
Αντωνίου Πετραλιά 36
Τηλ. : 26223. 60530
Το Τμήμα Ανθρώπινου Δυναμικού και Διοικητικής Μέριμνας είναι αρμόδιο για την αξιοποίηση των ανθρώπινων πόρων του δήμου, τη σύνταξη των μισθοδοτικών καταστάσεων, τη διακίνηση και αρχειοθέτηση των εγγράφων, την επίδοση προσκλήσεων και τη διαχείριση των δημοτικών κτιρίων.
Αποτελείται από πέντε (5) γραφεία που είναι τα:
- Γραφείο Διαχείρισης Ανθρώπινου Δυναμικού
Το Γραφείο Διαχείρισης Ανθρώπινου Δυναμικού είναι υπεύθυνο για την διεκπεραίωση όλων των διαδικασιών που αφορούν στην ένταξη και την εξέλιξη των εργαζομένων και των αιρετών στο δήμο (πρόσληψη, διορισμός, ορκωμοσία, εκπαίδευση, μονιμοποίηση, χορήγηση αδειών, μισθολογική και βαθμολογική εξέλιξη, πλήρωση θέσεων ευθύνης, συνταξιοδότηση κ.λ.π.). Με τις δράσεις που αναπτύσσει επιδιώκεται η αποτελεσματική αξιοποίηση των ανθρωπίνων πόρων και η εύρυθμη λειτουργία των υπηρεσιών του δήμου. - Γραφείο Μισθοδοσίας
Το Γραφείο Μισθοδοσίας είναι υπεύθυνο για την σύνταξη των μισθολογικών καταστάσεων για τις αποδοχές των υπαλλήλων και των αιρετών του δήμου. Ταυτόχρονα είναι αρμόδιο για τη διασύνδεση του δήμου με την Ενιαία Αρχή Πληρωμών - Γραφείο Ποιότητας και Αποδοτικότητας
Το Γραφείο Ποιότητας και Αποδοτικότητας είναι υπεύθυνο για την θέσπιση και τήρηση προτύπων ποιότητας στη λειτουργία των υπηρεσιών του δήμου. Με τις δράσεις που αναπτύσσει επιδιώκεται η αποτελεσματική λειτουργία όλων των οργανικών μονάδων και η παροχή υπηρεσιών υψηλής ποιότητας προς τους δημότες. - Γραφείο Γραμματείας
Το Γραφείο Γραμματείας είναι υπεύθυνο για την παραλαβή, πρωτοκόλληση, αρχειοθέτηση, διακίνηση, επίδοση και διεκπεραίωση των εισερχόμενων και εξερχόμενων εγγράφων. Με τις δράσεις που αναπτύσσει επιδιώκεται η αποτελεσματική διαχείριση όλων των εγγράφων και η βέλτιστη μεταβίβαση των πληροφοριών σε όλες τις οργανικές μονάδες. - Γραφείο Μέριμνας Κτιρίων
Το Γραφείο Μέριμνας Κτιρίων είναι υπεύθυνο για τη φροντίδα των κτιρίων που χρησιμοποιούν για τη στέγαση τους οι υπηρεσίες του δήμου. Στόχος είναι η καλή κατάσταση των κτιρίων ώστε σε αυτά με ασφάλεια να εργάζονται οι υπάλληλοι και να προσέρχονται για την εξυπηρέτηση τους οι δημότες
Δ. Τμήμα Τεχνολογιών Πληροφορικής και Επικοινωνιών
Επικοινωνία: Ζαφειρόπουλος Διονύσιος - Προϊστάμενος Τμήματος
Αντωνίου Πετραλιά 36
Τηλ. : 26223. 60590
Το Τμήμα Τεχνολογιών Πληροφορικής και Επικοινωνιών είναι αρμόδιο για τη χρήση, αξιοποίηση και ανάπτυξη των τεχνολογιών που διαχειρίζονται τις πληροφορίες και υποστηρίζουν τις ανάγκες επικοινωνίας του δήμου. Διαχειρίζεται και επεκτείνει το δίκτυο εξοπλισμού πληροφορικής συμβάλλοντας στην ταχύτερη εξυπηρέτηση των δημοτών, την έγκυρη παραγωγή πληροφορίας για τις ανάγκες των υπηρεσιών, τη βέλτιστη επικοινωνία του δήμου με το περιβάλλον του.
Επιπρόσθετα το Τμήμα Τεχνολογιών Πληροφορικής και Επικοινωνιών είναι αρμόδιο για την ανάπτυξη, εγκατάσταση, λειτουργία και συντήρηση των συστημάτων ΤΠΕ του δήμου, περιλαμβανομένης της ευθύνης εκπλήρωσης του έργου του ΚΟ.Σ.Ε. (Κομβικό Σημείο Επαφής) του δήμου, όπως προβλέπεται στο άρθρο 19 του Ν. 3882/2010 (ΦΕΚ ΑΊ66).
Αποτελείται από τρία (3) γραφεία τα οποία είναι:
- Γραφείο Στρατηγικής και Μελετών ΤΠΕ
Το Γραφείο Στρατηγικής και Μελετών ΤΠΕ είναι υπεύθυνο για το σχεδιασμό των επεκτάσεων του εξοπλισμού πληροφορικής και τη σύνταξη των μελετών για την κατασκευή των έργων πληροφορικής και επικοινωνιών. Με τις δράσεις που αναπτύσσει επιδιώκεται η διατήρηση στο μέλλον του συγκριτικού πλεονεκτήματος του δήμου στον τομέα των τεχνολογιών πληροφορικής και επικοινωνιών προς όφελος των αιρετών, των υπαλλήλων, των δημοτών και όλων των πολιτών. - Γραφείο Διαχείρισης Συστημάτων ΤΠΕ
Το Γραφείο Διαχείρισης Συστημάτων ΤΠΕ είναι υπεύθυνο για την υποστήριξη της συνεχούς λειτουργίας του εξοπλισμού και των εφαρμογών πληροφορικής και επικοινωνιών καθώς και η βέλτιστη αξιοποίηση τους από το ανθρώπινο δυναμικό του δήμου. - Γραφείο Διαφάνειας
Το Γραφείο Διαφάνειας είναι αρμόδιο για το σχεδιασμό και την εφαρμογή συστημάτων και διαδικασιών που επιδιώκουν την διασφάλιση της διαφάνειας στις κάθε είδους σχέσεις του δήμου προς τρίτους. Με τις δράσεις που αναπτύσσει επιδιώκεται η διακυβέρνηση του δήμου με όρους λογοδοσίας και ελέγχου, σε ένα πνεύμα προσήλωσης στη νομιμότητα και την ηθική.
Ε. Τμήμα Τοπικής Ανάπτυξης
Επικοινωνία: Σάκκου Αγγελική - Προϊσταμένη Τμήματος
Αντωνίου Πετραλιά 36
Τηλ. : 26223. 60565
Το Τμήμα Τοπικής Ανάπτυξης είναι αρμόδιο για την προστασία και ανάπτυξη της φυτικής παραγωγής, της ζωικής παραγωγής και της αλιείας στην περιοχή του δήμου, την υποστήριξη του αγροτικού κόσμου για την βελτίωση των μεθόδων εργασίας και την καλύτερη οργάνωση των αγροτικών εκμεταλλεύσεων, την παρακολούθηση, αδειοδότηση και εποπτεία των εμπορικών δραστηριοτήτων στην περιοχή του δήμου. Επίσης φροντίζει για την προστασία του καταναλωτή, την προώθηση της απασχόλησης και την εφαρμογή ενεργειών τουριστικής ανάπτυξης.
Αποτελείται από τέσσερα (4) γραφεία που είναι τα :
- Γραφείο Αγροτικής Ανάπτυξης
Το Γραφείο Αγροτικής Ανάπτυξης είναι αρμόδιο για την ενίσχυση και βελτίωση της γεωργίας, της κτηνοτροφίας και της αλιείας στην περιοχή ευθύνης του δήμου. Με τις δράσεις που αναπτύσσει επιδιώκεται η οικονομική ανάπτυξη στο πρωτογενή τομέα της τοπικής οικονομίας. - Γραφείο Επιχειρηματικής Ανάπτυξης
Το Γραφείο Επιχειρηματικής Ανάπτυξης είναι αρμόδιο για τη ρύθμιση των εμπορικών δραστηριοτήτων και τη χορήγηση αδειών εμπορικών και γενικά επιχειρηματικών δραστηριοτήτων στην περιοχή ευθύνης του δήμου. - Γραφείο Τουριστικής Ανάπτυξης
Το Γραφείο Τουριστικής Ανάπτυξης είναι αρμόδιο για τη βελτίωση του παρεχόμενου τουριστικού προϊόντος και την προβολή των συγκριτικών πλεονεκτημάτων της περιοχής. Με τις δράσεις που αναπτύσσει επιδιώκεται η αύξηση του τουριστικού ρεύματος στην περιοχή επ' ωφελεία της τοπικής οικονομίας. - Γραφείο Ενίσχυσης Απασχόλησης
Το Γραφείο Ενίσχυσης Απασχόλησης είναι αρμόδιο για την εφαρμογή δράσεων βελτίωσης του επιπέδου του εργατικού δυναμικού και δημιουργίας νέων θέσεων εργασίας. Με τις δράσεις που αναπτύσσει επιδιώκεται η μείωση του ποσοστού ανεργίας και η διατήρηση ενός σεβαστού επιπέδου ευημερίας αλλά και η ενδυνάμωση της κοινωνικής συνοχής.
ΣΤ. Διευρυμένο Κέντρο Κοινότητας
Επικοινωνία: Αντωνοπούλου Αιμιλία -
Αχιλλέα Μπουντουβή 21
Τηλ. : 26220 24187
E –mail: kedro.koinotitas.ilidas@1254.syzefxis.gov.gr
Το Κέντρο Κοινότητας είναι το πρώτο σημείο επαφής του πολίτη με την Κοινωνική Υπηρεσία του Δήμου όπου ο πολίτης ενημερώνεται για όλα τα επιδόματα που δικαιούται, τις υπηρεσίες, τους φορείς και τα προγράμματα που του παρέχουν κοινωνική φροντίδα οποιαδήποτε μορφής, σε επίπεδο Δήμου, Περιφέρειας ή Επικράτειας.
Στο Κέντρο Κοινότητας του Δήμου Ήλιδας μπορούν να απευθύνονται όλοι οι πολίτες της περιοχής οι οποίοι αντιμετωπίζουν κάποιο κοινωνικό πρόβλημα όπως ανεργία , έλλειψη στέγης ,προβλήματα διαβίωσης λόγω αναπηρίας ή γήρατος και χρειάζονται τη συνδρομή της Πολιτείας.
Στόχος του Κέντρου Κοινότητας είναι να συμβάλει στην ολοκληρωμένη προσέγγιση σχεδιασμού και εφαρμογής της κοινωνικής πολιτικής σε τοπικό επίπεδο.
Το Κέντρο Κοινότητας του Δήμου παρέχει ενημέρωση και πληροφόρηση στους πολίτες για επιδόματα ,παροχές και προγράμματα κοινωνικής προστασίας συμπεριλαμβανομένου του Κοινωνικού Εισοδήματος Αλληλεγγύης (ΚΕΑ) , την παραπομπή κ διασύνδεση των πολιτών με αυτά και ψυχοκοινωνική υποστήριξη των κατοίκων της περιοχής με έμφαση στης ευάλωτες κοινωνικά ομάδες (άνεργοι, μονογονεϊκές οικογένειες , άτομα με αναπηρία , μετανάστες κ.α).
Το Κέντρο Κοινότητας στελεχώνεται από επιστημονικό προσωπικό απαρτιζόμενο από Ψυχόλογο, Κοινωνική Λειτουργό, Διοικητικό/Οικονομικό υπάλληλο και Διαμεσολαβήτρια.
Όλες οι υπηρεσίες προσφέρονται δωρεάν σε όλους τηρώντας τις αρχές του απορρήτου και της μη διάκρισης ενώ όλα τα στελέχη συνεργάζονται μεταξύ τους για την εύρυθμη λειτουργία του Κέντρου.
Στο Κέντρο Κοινότητας του Δήμου Ήλιδας με Παράρτημα Ρομά μπορούν να απευθύνονται οι πολίτες Ρομά για πιο εξειδικευμένες υπηρεσίες, οι οποίες έχουν σχέση με τα ιδιαίτερα προβλήματα που αντιμετωπίζουν με στόχο την αναβάθμιση του βιοτικού τους επιπέδου και την κοινωνική τους ένταξη.
Ζ. Κοινωνικό Παντοπωλείο
Επικοινωνία: Ξένου Γεωργία
Αχιλλέα Μπουντουβή 21
26220 29646
E – mail:koin.padop.ilidas@1254.syzefxis.gov.gr
Το Κοινωνικό Παντοπωλείο του Δ. Ήλιδας αποτελεί μία δομή που απευθύνεται σε κατοίκους του Δήμου μας που αντιμετωπίζουν σοβαρά οικονομικά προβλήματα, καλύπτοντας τις πρωτογενείς ανάγκες διαβίωσης τους. Δηλαδή, παρέχει δωρεάν τρόφιμα, είδη παντοπωλείου, είδη οικιακής χρήσης ενδύματα κ.τ.λ.
Έχει ως σκοπό την καταπολέμηση της φτώχειας και του κοινωνικού αποκλεισμού στο πλαίσιο της ανάπτυξης της κοινωνικής πολιτικής του Δήμου μας. Στηρίζεται στην ευαισθητοποίηση και στον εθελοντισμό ομάδων πληθυσμού και επιχειρήσεων, ουσιαστικά δηλαδή στην ενεργοποίηση της τοπικής κοινωνίας.
Κύριο κριτήριο ένταξης των ενδιαφερομένων στο πρόγραμμα είναι το εισόδημα, ενώ λαμβάνονται υπόψη παράγοντες όπως η ανεργία, η οικογενειακή κατάσταση, τα κοινωνικά προβλήματα, κ.α. Οι ενδιαφερόμενοι που επιθυμούν να ενταχθούν στο πρόγραμμα απευθύνονται στο αρμόδιο τμήμα και υποβάλλουν ειδική αίτηση συμμετοχής.
Στη Διεύθυνση, υπάγεται ιεραρχικά και το αποκεντρωμένο στη Δημοτική Ενότητα Πηνείας, Γραφείο Διοικητικών Θεμάτων.
Επικοινωνία: Γερασιμόπουλος Ανδρέας – Προϊστάμενος Δ/νσης
Σιμόπουλο
Τηλ.: 2622.360.014 - 20
Ε – mail: dioikisi@1254.syzefxis.gov.gr
Δείτε ακόμα:
Δ/ΝΣΗ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΩΝ
Δ/ΝΣΗ ΤΕΧΝΙΚΩΝ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ
Δ/ΝΣΗ ΠΟΛΕΟΔΟΜΙΑΣ, ΧΩΡΟΤΑΞΙΑΣ & ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΟΣ
Δ/ΝΣΗ ΥΔΑΤΙΝΩΝ ΠΟΡΩΝ & ΑΠΟΚΑΤΑΣΤΑΣΕΩΝ
Δ/ΝΣΗ ΚΑΘΑΡΙΟΤΗΤΑΣ, ΗΛΕΚΤΡΟΦΩΤΙΣΜΟΥ & ΠΡΑΣΙΝΟΥ
Δ/ΝΣΗ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΥ , ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΥ & ΝΕΑΣ ΓΕΝΙΑΣ
Δ/ΝΣΗ ΚΕΝΤΡΩΝ ΕΞΥΠΗΡΕΤΗΣΗΣ ΠΟΛΙΤΩΝ
ΑΥΤΟΤΕΛΗ ΤΜΗΜΑΤΑ