Γραφείο Δημάρχου (Αυτοτελές Τμήμα)
Οι υπηρεσίες που επικουρούν το έργο του Δημάρχου και της Δημοτικής Αρχής διαρθρώνονται σε μία οργανική μονάδα που συστήνεται σε επίπεδο Τμήματος και ονομάζεται Γραφείο Δημάρχου. Αποτελείται από οκτώ (8) μονάδες που είναι : Ιδιαίτερο Γραφείο Δημάρχου, Γενικός Γραμματέας, Γραφείο Επικοινωνίας και Δημοσίων Σχέσεων, Γραφείο Προγραμματισμού και Οργάνωσης, Νομική Υπηρεσία, Γραφείο Διοικητικής Βοήθειας, Γραφείο Υποστήριξης
Αιρετών Οργάνων και Γραφείο Παιδείας, Πολιτισμού, Αθλητισμού και Νέας Γενιάς.
Ο προϊστάμενος του τμήματος «Γραφείο Δημάρχου» υπάγεται ιεραρχικά απ' ευθείας στο Δήμαρχο και συμμετέχει μαζί με τους υπολοίπους προϊσταμένους Διευθύνσεωνστις συγκαλλούμενες συσκέψεις και συνιστώμενες ομάδες εργασίας.
Στο Γραφείο Δημάρχου συνιστώνται στον παρόντα οργανισμό η θέση του Γενικού Γραμματέα και τρεις θέσεις έμμισθων δικηγόρων (Ν.3584/07, άρθρο 161), η θέση του Ιδιαιτέρου Γραμματέα (Ν.3584/07, άρθρο 162) και πέντε θέσεις Ειδικών Συμβούλων ή Ειδικών Συνεργατών ή Επιστημονικών Συνεργατών (Ν.3584/07, άρθρο 163).