ΚΑΤΑΛΟΓΟΣ ΚΑΤΑΓΓΕΛΙΩΝ
Documents
Καταγγελία για αδέσποτους σκύλους
Date added: | 06/10/2016 |
Date modified: | 06/29/2016 |
Filesize: | 132.04 kB |
Downloads: | 1290 |
Υπόθεση: 16/2016
Υποβολή: 07.06.2016
Διαμεσολάβηση 16/2016 προς Δ/νση Διοίκησης και Πρόνοιας: 09.06.2016
Απάντηση Δ/νσης Διοίκησης και Πρόνοιας: 16.06.2016
Από την απάντηση της αρμόδιας Δ/νσης Διοίκησης και Πρόνοιας προκύπτει ότι έχουν προχωρήσει οι ενέργειες για την αντιμετώπιση του γενικότερου προβλήματος των αδέσποτων σκύλων (χώρος, υπάλληλος κλπ). Η συγκέντρωση σκύλων από όλα τα σημεία απαιτεί χρόνο.
Καταγγελία για αδέσποτους σκύλους
Date added: | 06/10/2016 |
Date modified: | 06/29/2016 |
Filesize: | 133.07 kB |
Downloads: | 1291 |
Υπόθεση: 18/2016
Υποβολή: 08.06.2016
Διαμεσολάβηση 18/2016 προς Δ/νση Διοίκησης και Πρόνοιας: 09.06.2016
Απάντηση Δ/νσης Διοίκησης και Πρόνοιας: 16.06.2016
Από την απάντηση της αρμόδιας Δ/νσης Διοίκησης και Πρόνοιας προκύπτει ότι έχουν προχωρήσει οι ενέργειες για την αντιμετώπιση του γενικότερου προβλήματος των αδέσποτων σκύλων (χώρος, υπάλληλος κλπ). Η συγκέντρωση σκύλων από όλα τα σημεία απαιτεί χρόνο.
Καταγγελία για αδέσποτους σκύλους
Date added: | 02/20/2017 |
Date modified: | 03/13/2017 |
Filesize: | 134.05 kB |
Downloads: | 1246 |
Υπόθεση: 05/2017
Υποβολή: 14.02.2017
Διαμεσολάβηση 05/2017 προς Δ/νση Διοίκησης & Πρόνοιας: 16.02.2017
Απάντηση Δ/νσης Διοίκησης & Πρόνοιας: 06.03.2017
Από την απάντηση της υπηρεσίας προκύπτει ότι έχουν γίνει συγκεκριμένες ενέργειες για την αντιμετώπιση του γενικότερου προβλήματος των αδέσποτων σκύλων, οι οποίες όμως δυσχεραίνονται από τις απαιτήσεις του νόμου και από τον αυξανόμενο αριθμό εγκαταλειμμένων αδέσποτων, τα οποία διογκώνουν το πρόβλημα.
Καταγγελία για αδέσποτους σκύλους
Date added: | 03/13/2017 |
Date modified: | 03/13/2017 |
Filesize: | 132.56 kB |
Downloads: | 1215 |
Υπόθεση: 06/2017
Υποβολή: 16.02.2017
Διαμεσολάβηση 06/2017 προς Δ/νση Διοίκησης & Πρόνοιας: 23.02.2017
Απάντηση Δ/νσης Διοίκησης & Πρόνοιας: 06.03.2017
Από την απάντηση της υπηρεσίας προκύπτει ότι έχουν γίνει συγκεκριμένες ενέργειες για την αντιμετώπιση του γενικότερου προβλήματος των αδέσποτων σκύλων, οι οποίες όμως δυσχεραίνονται από τις απαιτήσεις του νόμου και από τον αυξανόμενο αριθμό εγκαταλειμμένων αδέσποτων, τα οποία διογκώνουν το πρόβλημα.
Καταγγελία για έλλειψη καθαρισμού από χόρτα και για την εν γένει λειτουργία του Δημοτικού Νεκροταφείου Αμαλιάδας
Date added: | 06/13/2017 |
Date modified: | 06/13/2017 |
Filesize: | 131.4 kB |
Downloads: | 1139 |
Υπόθεση: 19/2017
Υποβολή: 01.06.2017
Διαμεσολάβηση 19/2017 προς Δ/νση Καθαριότητας, Ηλεκτροφωτισμού και Πρασίνου: 01.06.2017
Καταγγελία αδειούχου πωλητή για έλεγχο στη λαική αγορά Αμαλιάδας
Date added: | 08/07/2015 |
Date modified: | 06/23/2016 |
Filesize: | 260 kB |
Downloads: | 1177 |
Υπόθεση: 15/2015
Υποβολή: 28.07.2015
Διαμεσολάβηση 15/2015 προς Δ/νση Διοίκησης και Πρόνοιας: 06.08.2015
Απάντηση Δ/νσης Διοίκησης και Πρόνοιας: 07.08.2015
Διαμεσολάβηση 15/2015/Α προς Δ/νση Οικονομικών και Δημοτική Αστυνομία: 23.09.2015
Απάντηση Δ/νσης Οικονομικών: 09.02.2016
Απάντηση Δημοτικής Αστυνομίας: 11.03.2016
Σύμφωνα με τις απαντήσεις των υπηρεσιών: 1.) Πραγματοποιούνται έλεγχοι κάθε Σάββατο στη λαϊκή Αγορά, αλλά απαιτείται μόνιμη παρουσία και της ΕΛ.ΑΣ. και επιπλέον πραγματοποίηση της διαγράμμισης και ολοκλήρωση της διαδικασίας ανανέωσης των αδειών πωλητών λαϊκών αγορών 2.) Το τέλος της λαϊκής είναι ημερήσιο αλλά προκαταβάλλεται ανά μήνα 3.) Για την διαγραφή οφειλών προβλέπεται ειδική διαδικασία και προϋποθέσεις και εν τέλει απόφαση του Δημοτικού Συμβουλίου.
Καταγγελία για τρόπο λειτουργίας σούπερ μάρκετ εις βαρος γειτονικών ιδιοκτησιών
Date added: | 04/25/2016 |
Date modified: | 06/29/2016 |
Filesize: | 159.03 kB |
Downloads: | 1305 |
Υπόθεση: 10/2016
Υποβολή: 20.04.2016
Διαμεσολάβηση 10/2016 προς Δ/νση Τεχνικών Υπηρεσιών, Δ/νση Καθαριότητας,
Ηλεκτροφωτισμού και Πρασίνου και Δ/νση Πολεοδομίας, Χωροταξίας και
Περιβάλλοντος: 22.04.2015
Απάντηση Δ/νσης Τεχνικών Υπηρεσιών: 22.04.2016 και 18.05.2016
Απάντηση Δ/νσης Καθαριότητας,Ηλεκτροφωτισμού και Πρασίνου: 11.05.2016
Απάντηση Δ/νσης Πολεοδομίας, Χωροταξίας και Περιβάλλοντος: 04.05.2016
Από την απάντηση της Δ/νσης Τεχνικών Υπηρεσιών προκύπτει ότι το έργο της ανάπλασης του κέντρου της πόλης, σε όλα τα επίδικα σημεία της καταγγελίας εκτελείται σύμφωνα με τη μελέτη, που έλαβε υπόψη την υπάρχουσα (σημερινή) κατάσταση, δηλ. και τη λειτουργία του πολυκαταστήματος.
Η Δ/νση Καθαριότητας επιφυλάσσεται για την οριστική ρύθμιση της θέσης των κάδων απορριμμάτων, μετά την τελική διαμόρφωση του χώρου.
Η Δ/νση Πολεοδομίας απάντησε ότι η τοποθέτηση και λειτουργία της πτυσσόμενης μεταλλικής εξέδρας, για τη φορτοεκφόρτωση εμπορευμάτων του πολυκαταστήματος, είναι νόμιμη και δεν απαιτείται για αυτή ειδική άδεια.
Επαναφορά καταγγελίας για ηχορρύπανση στον πεζόδρομο Όθωνος-Αμαλίας
Date added: | 04/26/2017 |
Date modified: | 05/03/2018 |
Filesize: | 166.98 kB |
Downloads: | 1182 |
Υπόθεση: 15/2017
Υποβολή: 07.04.2017
Διαμεσολάβηση 15/2017 προς Αυτοτελές Τμήμα Δημοτικής Αστυνομίας και διαβίβαση προς Δ/νση Δημ.Υγείας & Κοιν. Μέριμνας Π.Ε.Ηλείας και Α.Τ.Αμαλιάδας: 11.04.2017
Απάντηση του Α.Τ.Αμαλιάδας: 16.05.2017
Το Α.Τ. απάντησε γενικόλογα, αναφέροντας τον αριθμό των ελέγχων που έχει πραγματοποιήσει από 13-12-2016 έως 14-05-2017.
Αίτημα για καθιέρωση ενός ενιαίου τέλους τριετούς ταφής στο Δημοτικό Νεκροταφείο Αμαλιάδας
Date added: | 03/16/2017 |
Date modified: | 03/16/2017 |
Filesize: | 140.46 kB |
Downloads: | 1410 |
Υπόθεση: 09/2017
Υποβολή: 24.02.2017
Διαμεσολάβηση 09/2017 προς Δ/νση Οικονομικών και Δ/νση Καθαριότητας Ηλεκτροφωτισμού & Πρασίνου: 06.03.2017
Αίτημα για ενεργοποίηση του νόμου περί απαλλαγής αναπήρων από δημοτικά τέλη
Date added: | 06/10/2016 |
Date modified: | 06/29/2016 |
Filesize: | 140.58 kB |
Downloads: | 1283 |
Υπόθεση: 17/2016
Υποβολή: 08.06.2016
Διαμεσολάβηση 17/2016 προς Δ/νση Οικονομικών: 09.06.2016
Απάντηση της Δ/νσης Οικονομικών: 10.06.2016
Με την απάντηση της Υπηρεσίας επισημαίνεται πρακτικά η διαδικασία για την ενεργοποίηση της σχετικής διάταξης του νόμου (άρθρο 13 Ν. 4368/2016). Ο Συμπαραστάτης θα συνεχίσει την προσπάθειά του.