ΚΑΤΑΛΟΓΟΣ ΚΑΤΑΓΓΕΛΙΩΝ
Documents
Καταγγελία για αδικαιολόγητη χρέωση τελών ύδρευσης κλπ
Date added: | 10/16/2015 |
Date modified: | 06/23/2016 |
Filesize: | 161.22 kB |
Downloads: | 1228 |
Υπόθεση: 20/2015
Υποβολή: 13.10.2015
Διαμεσολάβηση 20/2015 προς Δ/νση Υδάτινων Πόρων και Αποκαταστάσεων & Δ/νση Οικονομικών: 15.10.2015
Απάντηση Δ/νσης Οικονομικών: 09.02.2016
Απάντηση Δ/νσης Υδάτινων Πόρων και Αποκαταστάσεων: 03.03.2016
Με την υπ.αριθμ.77/28.03.2016 απόφαση του Δημοτικού Συμβουλίου εγκρίθηκε νέος Κανονισμός Ύδρευσης–Αποχέτευσης, με τον οποίο, βάσει των άρθρων 17 και 19, ικανοποιούνται εν μέρει οι ατέλειες του προηγούμενου κανονισμού εις βάρος των ιδιοκτητών εκμισθωμένων ακινήτων. Παραμένει η εκκρεμότητα των μέχρι την έγκριση του νέου Κανονισμού οφειλών.
Καταγγελία για χρέωση τελών ύδρευσης και αποχέτευσης
Date added: | 11/30/2015 |
Date modified: | 06/23/2016 |
Filesize: | 148.57 kB |
Downloads: | 1228 |
Υπόθεση: 26/2015
Υποβολή: 12.11.2015
Διαμεσολάβηση 26/2015 προς Δ/νση Υδάτινων Πόρων & Αποκαταστάσεων και Δ/νση
Οικονομικών: 24.11.2015
Απάντηση Δ/νσης Οικονομικών: 09.02.2016
Με την υπ.αριθμ.77/28.03.2016 απόφαση του Δημοτικού Συμβουλίου εγκρίθηκε νέος Κανονισμός Ύδρευσης–Αποχέτευσης, με τον οποίο, βάσει των άρθρων 17 και 19, ικανοποιούνται εν μέρει οι ατέλειες του προηγούμενου κανονισμού εις βάρος των ιδιοκτητών εκμισθωμένων ακινήτων. Παραμένει η εκκρεμότητα των μέχρι την έγκριση του νέου Κανονισμού οφειλών. Για το ζήτημα των τελών αποχέτευσης εκκρεμεί ακόμη η απάντηση της Δ/νσης Υδάτινων Πόρων & Αποκαταστάσεων.
Καταγγελία για έλλειψη ελέγχων και αστυνόμευσης στη λαϊκή αγορά Αμαλιάδας
Date added: | 06/02/2016 |
Date modified: | 06/02/2016 |
Filesize: | 133.32 kB |
Downloads: | 1230 |
Υπόθεση: 13/2016
Υποβολή: 30.05.2016
Διαμεσολάβηση 13/2016 προς Αυτοτελές Τμήμα Δημοτικής Αστυνομίας: 31.05.2016
Καταγγελία για επιβολή προσαυξήσεων σε λογαριασμό ύδρευσης παρά τη μη επίδοσή του
Date added: | 08/16/2016 |
Date modified: | 08/16/2016 |
Filesize: | 146.67 kB |
Downloads: | 1230 |
Υπόθεση: 24/2016
Υποβολή: 28.07.2016
Διαμεσολάβηση 24/2016 προς Δ/νση Υδάτινων Πόρων & Αποκαταστάσεων:29.07.2016
Καταγγελία για πλημμύρα κατοικίας από όμβρια
Date added: | 09/16/2015 |
Date modified: | 06/23/2016 |
Filesize: | 145.47 kB |
Downloads: | 1233 |
Υπόθεση: 17/2015
Υποβολή: 04.09.2015
Διαμεσολάβηση 17/2015 προς Δ/νση Υδάτινων Πόρων και Αποκαταστάσεων & Δ/νση Τεχνικών Υπηρεσιών: 16.09.2015
Απάντηση Δ/νσης Τεχνικών Υπηρεσιών: 18.09.2015
Απάντηση Δ/νσης Υδάτινων Πόρων και Αποκαταστάσεων: 23.09.2015
Σύμφωνα με τις απάντησεις των Υπηρεσιών, εάν με τον καθαρισμό των φρεατίων δεν επιλυθεί το πρόβλημα θα πρέπει να υπάρξει η συνεργασία τους για τη σύνταξη μελέτης προς οριστική επίλυσή του.
Καταγγελία για παράληψη απάντησης σε αίτηση κλπ
Date added: | 09/29/2016 |
Date modified: | 11/10/2016 |
Filesize: | 169.04 kB |
Downloads: | 1233 |
Υπόθεση: 26/2016
Υποβολή: 20.09.2016
Διαμεσολάβηση 26/2016 προς Δήμαρχο, Αντιδήμαρχο Διοίκησης Πρόνοιας, Πρόεδρο Δ.Σ., Δ/νση Διοίκησης Πρόνοιας και Δ/νση Οικονομικών: 27.09.2016
Απάντηση της Δ/νσης Διοίκησης και Πρόνοιας: 24.10.2016
Απάντηση της Δ/νσης Οικονομικών: εκκρεμεί
Καταγγελία για πλημμύρα καταστήματος λόγω ατελειών στα έργα ανάπλασης του κέντρου
Date added: | 11/10/2016 |
Date modified: | 11/10/2016 |
Filesize: | 145.48 kB |
Downloads: | 1235 |
Υπόθεση: 33/2016
Υποβολή: 03.11.2016
Διαμεσολάβηση 33/2016 προς Δ/νση Τεχνικών Υπηρεσιών: 08.11.2016
Καταγγελία για αδικαιολόγητη χρέωση τελών φωτισμού και καθαριότητας
Date added: | 03/28/2018 |
Date modified: | 05/03/2018 |
Filesize: | 255.73 kB |
Downloads: | 1235 |
Υπόθεση: 34/2017
Υποβολή: 22.12.2017
Διαμεσολάβηση 34/2017 προς Δ/νση Οικονομικών: 08.01.2018
Απάντηση της Δ/νσης Οικονομικών: 10.01.2018
Διαμεσολάβηση 34/2017/Α προς Δ/νση Οικονομικών: 17.01.2018
Οι υπηρεσίες απάντησαν παραθέτοντας άσχετη γνωμοδότηση του ΝΣΚ και άσχετη νομολογία του ΣΤΕ, κατά την άποψή μας. Γι' αυτό επανήλθαμε στα ερωτήματα της Α' Διαμεσολάβησης.
Καταγγελία για πλημμύρα από όμβρια
Date added: | 11/13/2015 |
Date modified: | 06/23/2016 |
Filesize: | 125.91 kB |
Downloads: | 1236 |
Υπόθεση: 25/2015
Υποβολή: 10.11.2015
Διαμεσολάβηση 25/2015 προς Δ/νση Τεχνικών Υπηρεσιών: 12.11.2015
Απάντηση Δ/νσης Τεχνικών Υπηρεσιών: 24.11.2015
Σύμφωνα με την απάντηση της Δ/νσης Τεχνικών Υπηρεσιών, η υπηρεσία, κατόπιν αυτοψίας, διαπίστωσε το πρόβλημα και κοινοποίησε στην Δ/νση Καθαριότητας για τις δικές της ενέργειες.
Καταγγελία για καθυστέρηση και έλλειψη απάντησης σε αίτημα μείωσης λογαριασμού ύδρευσης
Date added: | 03/17/2016 |
Date modified: | 03/17/2016 |
Filesize: | 141.62 kB |
Downloads: | 1236 |
Υπόθεση: 06/2016
Υποβολή: 03.03.2016
Διαμεσολάβηση 06/2016 προς Δ/νση Υδάτινων Πόρων και Αποκαταστάσεων: 10.03.2016