ΚΑΤΑΛΟΓΟΣ ΚΑΤΑΓΓΕΛΙΩΝ
Documents
Καταγγελία διατήρησης του ακατάσχετου του λογαριασμού του
Date added: | 07/23/2015 |
Date modified: | 06/23/2016 |
Filesize: | 162.73 kB |
Downloads: | 1440 |
Υπόθεση: 09/2015
Υποβολή: 02.06.2015
Διαμεσολάβηση 09/2015 προς Διεύθυνση Οικονομικών: 11.06.2015
Απάντηση Δ/νσης Οικονομικών: 09.02.2016
Σύμφωνα με την απάντηση της Δ/νσης Οικονομικών, ο Δήμος είναι αναρμόδιος για την δήλωση του ακατάσχετου του τραπεζικού λογαριασμού
Καταγγελία για έλλειψη απάντησης και ενέργειας σε αίτηση
Date added: | 07/23/2015 |
Date modified: | 06/23/2016 |
Filesize: | 147.36 kB |
Downloads: | 1485 |
Υπόθεση: 08/2015
Υποβολή: 27.05.2015
Διαμεσολάβηση 08/2015 προς Διεύθυνση Πολεοδομίας, Χωροταξίας και Περιβάλλοντος: 05.06.2015
Εκκρεμεί η απάντηση της Υπηρεσίας.
Καταγγελία για άνιση μεταχείριση καταναλωτών νερού
Date added: | 07/23/2015 |
Date modified: | 06/23/2016 |
Filesize: | 146.24 kB |
Downloads: | 1411 |
Υπόθεση: 07/2015
Υποβολή: 26.05.2015
Διαμεσολάβηση 07/2015 προς Διεύθυνση Υδάτινων Πόρων και Αποκαταστάσεων & Διεύθυνση Οικονομικών : 28.05.2015
Απάντηση Δ/νσης Υδάτινων Πόρων και Αποκαταστάσεων: 22.06.2015
Απάντηση Δ/νσης Οικονομικών:15.06.2015
Σύμφωνα με την απάντηση των εμπλεκομένων Διευθύνσεων, αυτές εφάρμοσαν τις σχετικές 442/2015 & 507/2015 Α.Δ.Σ. με τις οποίες αντιμετωπίστηκε το πρόβλημα της έλλειψης καταμέτρησης στην Πηνεία για πολλά χρόνια, της ελλιπούς καταγραφής των παροχών, της απουσίας αρχείου κα της αντικειμενικής αδυναμίας να εκδοθούν λογαριασμοί βάσει καταμέτρησης. Με την έγκριση του νέου Κανονισμού Ύδρευσης με την υπ.αριθμ. 77/28.3.2016 απόφαση του Δ.Σ., εφαρμόζεται και στην Δημοτική Ενότητα Πηνείας η χρέωση βάσει καταμέτρησης.
Καταγγελία για κατάληψη κοινόχρηστου χώρου (πεζοδρομίου)
Date added: | 07/23/2015 |
Date modified: | 06/23/2016 |
Filesize: | 283.65 kB |
Downloads: | 1357 |
Υπόθεση: 06/2015
Υποβολή: 13.05.2015
Διαμεσολαβήσεις 06/2015 & 06/2015/Β προς Διεύθυνση Διοίκησης και Πρόνοιας & Διεύθυνση Οικονομικών αντίστοιχα: 15.05.2015 & 24.06.2015
Απάντηση Δ/νσης Διοίκησης και Πρόνοιας: 19.05.2015
Απάντηση Δ/νσης Οικονομικών: εκκρεμεί
Απάντηση Δ/νσης Δημ.Υγείας & Κοιν. Μέριμνας Π.Ε.Ηλείας: 15.06.2015
Απάντηση Α.Τ. Αμαλιάδας: εκκρεμεί
Μετά από την παρέμβαση κυρίως της Δ/νσης Δημ.Υγείας και Κοιν.Μέριμνας Π.Ε.Ηλείας, οι παραβάτες συμμορφώθηκαν με τις κείμενες διατάξεις.
Καταγγελία για κατάληψη κοινόχρηστου χώρου (πεζοδρομίου)
Date added: | 07/23/2015 |
Date modified: | 06/23/2016 |
Filesize: | 281.39 kB |
Downloads: | 1348 |
Υπόθεση: 05/2015
Υποβολή: 13.05.2015
Διαμεσολαβήσεις 05/2015 & 05/2015/Β προς Διεύθυνση Διοίκησης και Πρόνοιας & Διεύθυνση Οικονομικών αντίστοιχα: 15.05.2015 & 24.06.2015
Απάντηση Δ/νσης Διοίκησης και Πρόνοιας: 19.05.2015
Απάντηση Δ/νσης Οικονομικών: εκκρεμεί
Απάντηση Δ/νσης Δημ.Υγείας & Κοιν. Μέριμνας Π.Δ.Ηλείας: 15.06.2015
Απάντηση Α.Τ. Αμαλιάδας: εκκρεμεί
Μετά από την παρέμβαση κυρίως της Δ/νσης Δημ.Υγείας και Κοιν.Μέριμνας Π.Ε.Ηλείας, οι παραβάτες συμμορφώθηκαν με τις κείμενες διατάξεις.
Καταγγελία εκμισθωτή για χρέωση καταναλώσης νερού από μισθωτή
Date added: | 07/23/2015 |
Date modified: | 06/23/2016 |
Filesize: | 116.48 kB |
Downloads: | 1413 |
Υπόθεση: 01/2015
Υποβολή: 08.04.2015
Διαμεσολάβηση 01/2015 προς Διεύθυνση Υδάτινων Πόρων και Αποκαταστάσεων: 23.04.2015
Απάντηση Δ/νσης Υδάτινων Πόρων και Αποκαταστάσεων: 06.07.2015
Με την υπ.αριθμ.77/28.03.2016 απόφαση του Δημοτικού Συμβουλίου εγκρίθηκε νέος Κανονισμός Ύδρευσης–Αποχέτευσης, με τον οποίο, βάσει των άρθρων 17 και 19, ικανοποιούνται εν μέρει οι ατέλειες του προηγούμενου κανονισμού εις βάρος των ιδιοκτητών εκμισθωμένων ακινήτων. Παραμένει η εκκρεμότητα των μέχρι την έγκριση του νέου Κανονισμού οφειλών.
Καταγγελία για διακοπή ύδρευσης κλπ
Date added: | 06/29/2015 |
Date modified: | 06/23/2016 |
Filesize: | 131.89 kB |
Downloads: | 1365 |
Υπόθεση: 04/2015
Υποβολή: 05.05.2015
Διαμεσολάβηση 04/2015 προς Δ/νση Υδάτινων Πόρων και Αποκαταστάσεων & Δ/νση Οικονομικών: 06.05.2015
Απάντηση Δ/νσης Υδάτινων Πόρων και Αποκαταστάσεων: 22.06.2015
Απάντηση Δ/νσης Οικονομικών:εκκρεμεί
Μερική ικανοποίηση αιτήματος. Σύμφωνα με την απάντηση της Δ/νσης Υδάτινων Πόρων και Αποκαταστάσεων, ικανοποιήθηκε το πρώτο αίτημα περί διακοπής της παροχής με "τάπωση" λόγω επικείμενης κατεδάφισης.
Καταγγελία για μη χορήγηση βεβαίωσης
Date added: | 06/29/2015 |
Date modified: | 06/23/2016 |
Filesize: | 146.86 kB |
Downloads: | 1907 |
Υπόθεση: 03/2015
Υποβολή: 29.04.2015
Διαμεσολάβηση 03/2015 προς Διεύθυνση Υδάτινων Πόρων και Αποκαταστάσεων: 06.05.2015
Απάντηση Δ/νσης Υδάτινων Πόρων και Αποκαταστάσεων: 22.06.2015
Σύμφωνα με την απάντηση της Δ/νσης, ο Δημος είναι αναρμόδιος και η υπόθεση τέθηκε στο αρχείο
Καταγγελία για μη χορήγηση βεβαίωσης
Date added: | 06/29/2015 |
Date modified: | 06/23/2016 |
Filesize: | 109.98 kB |
Downloads: | 1377 |
Υπόθεση: 02/2015
Υποβολή: 14.04.2015
Διαμεσολάβηση 02/2015 προς Διεύθυνση Διοίκησης και Πρόνοιας: 16.04.2015
Απάντηση Δ/νσης Διοίκησης και Πρόνοιας: 22.04.2015
Ικανοποίηση αιτήματος περί χορήγησης βεβαίωσης