ΔΗΜΟΣ ΗΛΙΔΑΣ

Fri22112024

LAST_UPDATEThu, 29 Aug 2024 12am

Back You are here: Αρχική ΔΙΟΙΚ. ΔΟΜΕΣ ΣΥΜΠΑΡΑΣΤΑΤΗΣ ΤΟΥ ΔΗΜΟΤΗ ΚΑΙ ΤΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗΣ Κατάλογος Καταγγελιών ΣΥΜΠΑΡΑΣΤΑΤΗΣ ΤΟΥ ΔΗΜΟΤΗ ΚΑΙ ΤΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗΣ ΚΑΤΑΛΟΓΟΣ ΚΑΤΑΓΓΕΛΙΩΝ

ΚΑΤΑΛΟΓΟΣ ΚΑΤΑΓΓΕΛΙΩΝ

Documents

Order by : Name | Date | Hits [ Ascendant ]

Καταγγελία διατήρησης του ακατάσχετου του λογαριασμού του Καταγγελία διατήρησης του ακατάσχετου του λογαριασμού του

hot!
Date added: 07/23/2015
Date modified: 06/23/2016
Filesize: 162.73 kB
Downloads: 1440

Υπόθεση: 09/2015

Υποβολή: 02.06.2015

Διαμεσολάβηση 09/2015 προς Διεύθυνση Οικονομικών: 11.06.2015

Απάντηση Δ/νσης Οικονομικών: 09.02.2016

Σύμφωνα με την απάντηση της Δ/νσης Οικονομικών, ο Δήμος είναι αναρμόδιος για την δήλωση του ακατάσχετου του τραπεζικού λογαριασμού

Καταγγελία για έλλειψη απάντησης και ενέργειας σε αίτηση Καταγγελία για έλλειψη απάντησης και ενέργειας σε αίτηση

hot!
Date added: 07/23/2015
Date modified: 06/23/2016
Filesize: 147.36 kB
Downloads: 1485

Υπόθεση: 08/2015

Υποβολή: 27.05.2015

Διαμεσολάβηση 08/2015 προς Διεύθυνση Πολεοδομίας, Χωροταξίας και Περιβάλλοντος: 05.06.2015

Εκκρεμεί η απάντηση της Υπηρεσίας.

 Καταγγελία για άνιση μεταχείριση καταναλωτών νερού Καταγγελία για άνιση μεταχείριση καταναλωτών νερού

hot!
Date added: 07/23/2015
Date modified: 06/23/2016
Filesize: 146.24 kB
Downloads: 1411

Υπόθεση: 07/2015

Υποβολή: 26.05.2015

Διαμεσολάβηση 07/2015 προς Διεύθυνση Υδάτινων Πόρων και Αποκαταστάσεων & Διεύθυνση Οικονομικών : 28.05.2015

Απάντηση Δ/νσης Υδάτινων Πόρων και Αποκαταστάσεων: 22.06.2015

Απάντηση Δ/νσης Οικονομικών:15.06.2015

Σύμφωνα με την απάντηση των εμπλεκομένων Διευθύνσεων, αυτές εφάρμοσαν τις σχετικές 442/2015 & 507/2015 Α.Δ.Σ. με τις οποίες αντιμετωπίστηκε το πρόβλημα της έλλειψης καταμέτρησης  στην Πηνεία για πολλά χρόνια, της ελλιπούς καταγραφής των παροχών, της απουσίας αρχείου κα της αντικειμενικής αδυναμίας να εκδοθούν λογαριασμοί βάσει καταμέτρησης. Με την έγκριση του νέου Κανονισμού Ύδρευσης με την υπ.αριθμ. 77/28.3.2016 απόφαση του Δ.Σ., εφαρμόζεται και στην Δημοτική Ενότητα Πηνείας η χρέωση βάσει καταμέτρησης.

 

Καταγγελία για κατάληψη κοινόχρηστου χώρου (πεζοδρομίου) Καταγγελία για κατάληψη κοινόχρηστου χώρου (πεζοδρομίου)

hot!
Date added: 07/23/2015
Date modified: 06/23/2016
Filesize: 283.65 kB
Downloads: 1357


Υπόθεση: 06/2015

Υποβολή: 13.05.2015

Διαμεσολαβήσεις 06/2015 & 06/2015/Β προς Διεύθυνση Διοίκησης και Πρόνοιας & Διεύθυνση Οικονομικών αντίστοιχα: 15.05.2015 & 24.06.2015

Απάντηση Δ/νσης Διοίκησης και Πρόνοιας: 19.05.2015

Απάντηση Δ/νσης Οικονομικών: εκκρεμεί

Απάντηση Δ/νσης Δημ.Υγείας & Κοιν. Μέριμνας Π.Ε.Ηλείας: 15.06.2015

Απάντηση Α.Τ. Αμαλιάδας: εκκρεμεί

Μετά από την παρέμβαση κυρίως της Δ/νσης Δημ.Υγείας και Κοιν.Μέριμνας Π.Ε.Ηλείας, οι παραβάτες συμμορφώθηκαν με τις κείμενες διατάξεις.

Καταγγελία για κατάληψη κοινόχρηστου χώρου (πεζοδρομίου) Καταγγελία για κατάληψη κοινόχρηστου χώρου (πεζοδρομίου)

hot!
Date added: 07/23/2015
Date modified: 06/23/2016
Filesize: 281.39 kB
Downloads: 1348


Υπόθεση: 05/2015

Υποβολή: 13.05.2015

Διαμεσολαβήσεις 05/2015 & 05/2015/Β προς Διεύθυνση Διοίκησης και Πρόνοιας & Διεύθυνση Οικονομικών αντίστοιχα: 15.05.2015 & 24.06.2015

Απάντηση Δ/νσης Διοίκησης και Πρόνοιας: 19.05.2015

Απάντηση Δ/νσης Οικονομικών: εκκρεμεί

Απάντηση Δ/νσης Δημ.Υγείας & Κοιν. Μέριμνας Π.Δ.Ηλείας: 15.06.2015

Απάντηση Α.Τ. Αμαλιάδας: εκκρεμεί

Μετά από την παρέμβαση κυρίως της Δ/νσης Δημ.Υγείας και Κοιν.Μέριμνας Π.Ε.Ηλείας, οι παραβάτες συμμορφώθηκαν με τις κείμενες διατάξεις.

Καταγγελία εκμισθωτή για χρέωση καταναλώσης νερού από μισθωτή Καταγγελία εκμισθωτή για χρέωση καταναλώσης νερού από μισθωτή

hot!
Date added: 07/23/2015
Date modified: 06/23/2016
Filesize: 116.48 kB
Downloads: 1413

Υπόθεση: 01/2015

Υποβολή: 08.04.2015

Διαμεσολάβηση 01/2015 προς Διεύθυνση Υδάτινων Πόρων και Αποκαταστάσεων: 23.04.2015

Απάντηση Δ/νσης Υδάτινων Πόρων και Αποκαταστάσεων: 06.07.2015

Με την υπ.αριθμ.77/28.03.2016 απόφαση του Δημοτικού Συμβουλίου εγκρίθηκε νέος Κανονισμός Ύδρευσης–Αποχέτευσης, με τον οποίο, βάσει των άρθρων 17 και 19, ικανοποιούνται εν μέρει οι ατέλειες του προηγούμενου κανονισμού εις βάρος των ιδιοκτητών εκμισθωμένων ακινήτων. Παραμένει η εκκρεμότητα των μέχρι την έγκριση του νέου Κανονισμού οφειλών.

Καταγγελία για διακοπή ύδρευσης κλπ Καταγγελία για διακοπή ύδρευσης κλπ

hot!
Date added: 06/29/2015
Date modified: 06/23/2016
Filesize: 131.89 kB
Downloads: 1365

Υπόθεση: 04/2015
    
Υποβολή: 05.05.2015    
    
Διαμεσολάβηση 04/2015 προς Δ/νση Υδάτινων Πόρων και Αποκαταστάσεων & Δ/νση Οικονομικών: 06.05.2015  

Απάντηση Δ/νσης Υδάτινων Πόρων και Αποκαταστάσεων: 22.06.2015

Απάντηση Δ/νσης Οικονομικών:εκκρεμεί

Μερική ικανοποίηση αιτήματος. Σύμφωνα με την απάντηση της Δ/νσης Υδάτινων Πόρων και Αποκαταστάσεων, ικανοποιήθηκε το πρώτο αίτημα περί διακοπής της παροχής με "τάπωση" λόγω επικείμενης κατεδάφισης.

Καταγγελία για μη χορήγηση βεβαίωσης Καταγγελία για μη χορήγηση βεβαίωσης

hot!
Date added: 06/29/2015
Date modified: 06/23/2016
Filesize: 146.86 kB
Downloads: 1907

Υπόθεση: 03/2015
    
Υποβολή: 29.04.2015   
    
Διαμεσολάβηση 03/2015 προς Διεύθυνση Υδάτινων Πόρων και Αποκαταστάσεων: 06.05.2015

Απάντηση Δ/νσης Υδάτινων Πόρων και Αποκαταστάσεων: 22.06.2015

Σύμφωνα με την απάντηση της Δ/νσης, ο Δημος είναι αναρμόδιος και η υπόθεση τέθηκε στο αρχείο

Καταγγελία για μη χορήγηση βεβαίωσης Καταγγελία για μη χορήγηση βεβαίωσης

hot!
Date added: 06/29/2015
Date modified: 06/23/2016
Filesize: 109.98 kB
Downloads: 1377

Υπόθεση:  02/2015
    
Υποβολή: 14.04.2015    
    
Διαμεσολάβηση 02/2015 προς Διεύθυνση Διοίκησης και Πρόνοιας: 16.04.2015

Απάντηση Δ/νσης Διοίκησης και Πρόνοιας:  22.04.2015

Ικανοποίηση αιτήματος περί  χορήγησης βεβαίωσης   

Ο Δήμος Ήλιδας στο Facebook
Ο Δήμος Ήλιδας στο Twitter
Ο Δήμος Ήλιδας στο Twitter
Τα τελευταία νέα του Δήμου Ήλιδας μέσω RSS