ΚΑΤΑΛΟΓΟΣ ΚΑΤΑΓΓΕΛΙΩΝ
Documents
Επαναφορά καταγγελίας για ηχορρύπανση στον πεζόδρομο Όθωνος-Αμαλίας
Date added: | 04/26/2017 |
Date modified: | 05/03/2018 |
Filesize: | 166.98 kB |
Downloads: | 1255 |
Υπόθεση: 15/2017
Υποβολή: 07.04.2017
Διαμεσολάβηση 15/2017 προς Αυτοτελές Τμήμα Δημοτικής Αστυνομίας και διαβίβαση προς Δ/νση Δημ.Υγείας & Κοιν. Μέριμνας Π.Ε.Ηλείας και Α.Τ.Αμαλιάδας: 11.04.2017
Απάντηση του Α.Τ.Αμαλιάδας: 16.05.2017
Το Α.Τ. απάντησε γενικόλογα, αναφέροντας τον αριθμό των ελέγχων που έχει πραγματοποιήσει από 13-12-2016 έως 14-05-2017.
Καταγγελία για ζημιά σε αυτοκίνητο από λακκούβα σε οδόστρωμα και καθυστέρηση απάντησης σε αίτημα αποζημίωσης
Date added: | 04/26/2017 |
Date modified: | 05/03/2018 |
Filesize: | 131.98 kB |
Downloads: | 1268 |
Υπόθεση: 14/2017
Υποβολή: 30.03.2017
Διαμεσολάβηση 14/2017 προς Δ/νση Οικονομικών: 05.04.2017
Απάντησε η Δ/νση Οικονομικών στις 27.04.2017 ότι είναι αναρμόδια.
Προώθηση της Διαμεσολάβησης 14/2017 προς την Οικονομική Επιτροπή Δήμου Ήλιδας:
Δεν επιλύθηκε η διαφορά.
08.05.2017
Καταγγελία για επί ενδεκάμηνο έλλειψη απάντησης σε αίτηση και για παράνομη χρέωση ύδρευσης.
Date added: | 03/16/2017 |
Date modified: | 04/26/2017 |
Filesize: | 139.31 kB |
Downloads: | 1313 |
Υπόθεση: 13/2017
Υποβολή: 09.03.2017
Διαμεσολάβηση 13/2017 προς Δ/νση Υδάτινων Πόρων και Αποκαταστάσεων & Δ/νση Οικονομικών: 15.03.2017
Το Δημοτικό Συμβούλιο, με εισήγηση της Υπηρεσίας, έκανε δεκτό το αίτημα του καταγγέλλοντα, με την υπ.αριθμ. 104/2017 απόφασή του. Αναμένεται και η επίσημη απάντηση της Υπηρεσίας.
Καταγγελία για την εν γένει λειτουργία του Δημοτικού Νεκροταφείου Αμαλιάδας
Date added: | 03/16/2017 |
Date modified: | 03/16/2017 |
Filesize: | 131.41 kB |
Downloads: | 1334 |
Υπόθεση: 12/2017
Υποβολή: 08.03.2017
Διαμεσολάβηση 12/2017 προς Δ/νση Καθαριότητας Ηλεκτροφωτισμού και Πρασίνου: 10.03.2017
Αίτημα για αλλαγή υποχρέου τελών τριετούς ταφής
Date added: | 03/16/2017 |
Date modified: | 04/26/2017 |
Filesize: | 132.65 kB |
Downloads: | 1321 |
Υπόθεση: 11/2017
Υποβολή: 01.03.2017
Διαμεσολάβηση 11/2017 προς Δ/νση Οικονομικών: 06.03.2017
Απάντηση της Δ/νσης Οικονομικών: 31.03.2017
Από τον κανονισμό λειτουργίας του Δημοτικού Νεκροταφείου Αμαλιάδας, δεν προβλέπεται
ικανοποίηση του αιτήματος της παραπονούμενης.
Καταγγελία για καθυστερημένη απάντηση σε αιτήσεις και άρνηση καταβολής αμοιβής για υπερωρίες
Date added: | 03/16/2017 |
Date modified: | 03/16/2017 |
Filesize: | 134.03 kB |
Downloads: | 1273 |
Υπόθεση: 10/2017
Υποβολή: 01.03.2017
Διαμεσολάβηση 10/2017 προς Δ/νση Οικονομικών: 09.03.2017
Αίτημα για καθιέρωση ενός ενιαίου τέλους τριετούς ταφής στο Δημοτικό Νεκροταφείο Αμαλιάδας
Date added: | 03/16/2017 |
Date modified: | 03/16/2017 |
Filesize: | 140.46 kB |
Downloads: | 1502 |
Υπόθεση: 09/2017
Υποβολή: 24.02.2017
Διαμεσολάβηση 09/2017 προς Δ/νση Οικονομικών και Δ/νση Καθαριότητας Ηλεκτροφωτισμού & Πρασίνου: 06.03.2017
Αίτημα για αλλαγή κατηγορίας (θέσης) τάφου
Date added: | 03/16/2017 |
Date modified: | 03/16/2017 |
Filesize: | 135.2 kB |
Downloads: | 1358 |
Υπόθεση: 08/2017
Υποβολή: 23.02.2017
Διαμεσολάβηση 08/2017 προς Δ/νση Οικονομικών και Δ/νση Καθαριότητας Ηλεκτροφωτισμού & Πρασίνου: 03.03.2017
Καταγγελία για αδέσποτους σκύλους και καθαρισμό γειτονικού οικοπέδου
Date added: | 03/16/2017 |
Date modified: | 05/03/2018 |
Filesize: | 141.11 kB |
Downloads: | 1355 |
Υπόθεση: 07/2017
Υποβολή: 22.02.2017
Διαμεσολάβηση 07/2017 προς Δ/νση Διοίκησης & Πρόνοιας, Δ/νση Καθαριότητας
Ηλεκτροφωτισμού και Πρασίνου, Π.Ε.Ηλείας, Δ/νση Δημ.Υγείας και Κοινωνικής Μέριμνας:
28.02.2017
Απάντηση Δ/νσης Διοίκησης και Πρόνοιας: 06.03.2017
Απάντηση Π.Ε.Ηλείας, Δ/νση Δημ.Υγείας και Κοινωνικής Μέριμνας: 21.06.2017
Δ/νση Διοίκησης και Πρόνοιας: Η λύση του προβλήματος δυσχεραίνεται από τις απαιτήσεις του νόμου και του αριθμού των αδέσποτων.
Π.Ε.Ηλείας: Η Π.Ε.Ηλείας επιβεβαιώνει με αυτοψία το βάσιμο της καταγγελίας και υποδεικνύει ενημέρωση των οικοπεδούχων.
Καταγγελία για αδέσποτους σκύλους
Date added: | 03/13/2017 |
Date modified: | 03/13/2017 |
Filesize: | 132.56 kB |
Downloads: | 1293 |
Υπόθεση: 06/2017
Υποβολή: 16.02.2017
Διαμεσολάβηση 06/2017 προς Δ/νση Διοίκησης & Πρόνοιας: 23.02.2017
Απάντηση Δ/νσης Διοίκησης & Πρόνοιας: 06.03.2017
Από την απάντηση της υπηρεσίας προκύπτει ότι έχουν γίνει συγκεκριμένες ενέργειες για την αντιμετώπιση του γενικότερου προβλήματος των αδέσποτων σκύλων, οι οποίες όμως δυσχεραίνονται από τις απαιτήσεις του νόμου και από τον αυξανόμενο αριθμό εγκαταλειμμένων αδέσποτων, τα οποία διογκώνουν το πρόβλημα.