ΚΑΤΑΛΟΓΟΣ ΚΑΤΑΓΓΕΛΙΩΝ
Documents
Καταγγελία για μη υλοποίηση όρου χρησιδανείου
Date added: | 11/03/2016 |
Date modified: | 11/03/2016 |
Filesize: | 140.13 kB |
Downloads: | 1330 |
Υπόθεση: 32/2016
Υποβολή: 01.11.2016
Διαμεσολάβηση 32/2016 προς Δ/νση Τεχνικών Υπηρεσιών: 02.11.2016
Καταγγελία για πλημμύρα τάφων του Δημοτικού Κοιμητηρίου από όμβρια ύδατα
Date added: | 11/03/2016 |
Date modified: | 11/03/2016 |
Filesize: | 135.91 kB |
Downloads: | 1285 |
Υπόθεση: 30/2016
Υποβολή: 25.10.2016
Διαμεσολάβηση 30/2016 προς Δ/νση Καθαριότητας Ηλεκτροφωτισμού και Πρασίνου: 26.10.2016
Απάντηση Δ/νσης Καθαριότητας Ηλεκτροφωτισμού και Πρασίνου: 01.11.2016
Από την απάντηση της Δ/νσης Καθαριότητας, προκύπτει προσωρινή μεν αλλά ικανοποιητική επίλυση του προβλήματος.
Καταγγελία για καθυστέρηση αποκομιδής απορριμάτων εκτός των κάδων περισυλλογής
Date added: | 11/03/2016 |
Date modified: | 11/03/2016 |
Filesize: | 132.12 kB |
Downloads: | 1323 |
Υπόθεση: 29/2016
Υποβολή: 20.10.2016
Διαμεσολάβηση 29/2016 προς Δ/νση Καθαριότητας Ηλεκτροφωτισμού και Πρασίνου: 26.10.2016
Καταγγελία για πλημμύρα κατοικίας από όμβρια και αδιαφορία αντιμετώπισης σε προηγούμενη από τις 3-9-2015 καταγγελία
Date added: | 10/20/2016 |
Date modified: | 11/10/2016 |
Filesize: | 141.46 kB |
Downloads: | 1302 |
Υπόθεση: 28/2016
Υποβολή: 11.10.2016
Διαμεσολάβηση 28/2016 προς προς Δ/νση Υδάτινων Πόρων & Αποκαταστάσεων: 14.10.2016
Απάντηση της Δ/νσης Υδάτινων Πόρων και Αποκαταστάσεων: 20.10.2016
Από την απάντηση της Δ/νσης προκύπτει ότι έχουν προγραμματιστεί επεμβάσεις για την επίλυση του προβλήματος και συνεννόησης με την Τεχνική Υπηρεσία για το ενδεχόμενο εκπόνησης μελέτης, ώστε να λυθεί μόνιμα το πρόβλημα στην ευρύτερη περιοχή.
Καταγγελία για μη έγκαιρη αποκατάσταση βλαβών στο δίκτυο ύδρευσης της Δ.Κ.Χαβαρίου
Date added: | 10/06/2016 |
Date modified: | 10/06/2016 |
Filesize: | 131.88 kB |
Downloads: | 1334 |
Υπόθεση: 27/2016
Υποβολή: 04.10.2016
Διαμεσολάβηση 27/2016 προς προς Δ/νση Υδάτινων Πόρων & Αποκαταστάσεων: 05.10.2016
Καταγγελία για παράληψη απάντησης σε αίτηση κλπ
Date added: | 09/29/2016 |
Date modified: | 11/10/2016 |
Filesize: | 169.04 kB |
Downloads: | 1324 |
Υπόθεση: 26/2016
Υποβολή: 20.09.2016
Διαμεσολάβηση 26/2016 προς Δήμαρχο, Αντιδήμαρχο Διοίκησης Πρόνοιας, Πρόεδρο Δ.Σ., Δ/νση Διοίκησης Πρόνοιας και Δ/νση Οικονομικών: 27.09.2016
Απάντηση της Δ/νσης Διοίκησης και Πρόνοιας: 24.10.2016
Απάντηση της Δ/νσης Οικονομικών: εκκρεμεί
Καταγγελία για πλημμύρα οικίας από όμβρια
Date added: | 09/29/2016 |
Date modified: | 04/12/2017 |
Filesize: | 141.36 kB |
Downloads: | 1493 |
Υπόθεση: 25/2016
Υποβολή: 08.09.2016
Διαμεσολάβηση 25/2016 προς Δ/νση Υδάτινων Πόρων & Αποκαταστάσεων, Δ/νση Τεχνικών Υπηρεσιών και Δ/νση Καθαριότητας, Ηλεκτροφωτισμού και Πρασίνου: 20.09.2016
Απάντηση της Δ/νσης Υδάτινων Πόρων και Αποκαταστάσεων: 27.10.2016
Απάντηση της Δ/νσης Τεχνικών Υπηρεσιών: 28.09.2016 & 07.11.2016
Απάντηση της Δ/νσης Καθαριότητας, Ηλεκτροφωτισμού και Πρασίνου: εκκρεμεί
Από την απάντηση της Δ/νσης Τεχνικών Υπηρεσιών, προκύπτει ότι ο καθαρισμός του ρέματος υλοποιήθηκε από την Υπηρεσία, πλήν όμως ο καταγγέλλων επανήλθε με την από 24.10.2016 αίτησή του προς το Δήμο και το Συμπαραστάτη, αναφέροντας ότι από την τελευταία νεροποντή προκλήθηκε και πάλι πλημμύρα και υλικές ζημιές.
Καταγγελία για καθυστερημένη αποστολή διορθωτικών στοιχείων ακινήτου στη ΔΕΗ, προς υπολογισμό του ΕΕΤΗΔΕ.
Date added: | 08/16/2016 |
Date modified: | 09/29/2016 |
Filesize: | 415.17 kB |
Downloads: | 1232 |
Υπόθεση: 08/2016
Υποβολή: 31.03.2016
Διαμεσολάβηση 08/2016 προς Δ/νση Οικονομικών: 08.04.2016
Απάντηση Δ/νσης Οικονομικών: 13.05.2016
Διαμεσολάβηση 08/2016/A προς καταγγέλοντα: 19.05.2016
Διαμεσολάβηση 08/2016/Β προς Δ/νση Οικονομικών: 29.07.2016
Απάντηση Δ/νσης Οικονομικών: 04.08.2016
Πλήρης διάσταση απόψεων μεταξύ της Δ/νσης Οικονομικών και τou ΔΕΔΔΗΕ. Η Δ/νση Οικονομικού αποδεικνύει ότι έστειλε δισκέτα για το ΕΕΤΗΔΕ την 27/1/2012, χωρίς από το στοιχείο αυτό να προκύπτουν λεπτομέρειες (ονόματα, τετρ.μέτρα κλπ). Το ΔΕΔΔΗΕ ισχυρίζεται ότι ο Δήμος Ήλιδας έστειλε CD, όπου περιλαμβάνονται και τα διορθωμένα στοιχεία του καταγγέλλοντα, τον Οκτώβριο του 2012 (χωρίς ημερομηνία και διαβιβαστικό). Κατόπιν αυτών αδυνατούμε να καταλογήσουμε την ευθύνη στην μία ή στην άλλη πλευρά και εξαντλήσαμε την προσπάθειά μας, ενημερώσαμε δε σχετικά τον καταγγέλλοντα.
Καταγγελία για επιβολή προσαυξήσεων σε λογαριασμό ύδρευσης παρά τη μη επίδοσή του
Date added: | 08/16/2016 |
Date modified: | 08/16/2016 |
Filesize: | 146.67 kB |
Downloads: | 1295 |
Υπόθεση: 24/2016
Υποβολή: 28.07.2016
Διαμεσολάβηση 24/2016 προς Δ/νση Υδάτινων Πόρων & Αποκαταστάσεων:29.07.2016
Καταγγελία για μερική κατάληψη αγορασθέντος τάφου στο Δημοτικό Κοιμητήριο Αμαλιάδας
Date added: | 07/20/2016 |
Date modified: | 09/29/2016 |
Filesize: | 136.68 kB |
Downloads: | 1308 |
Υπόθεση: 23/2016
Υποβολή: 11.07.2016
Διαμεσολάβηση 23/2016 προς Δ/νση Καθαριότητας, Ηλεκτροφωτισμού και Πρασίνου & Δ/νση Οικονομικών: 14.07.2016
Απάντηση Δ/νσης Καθαριότητας: 20.07.2016
Από την απάντηση της Δ/νσης Καθαριότητας προκύπτει η άμεση επίλυση του προβλήματος.