ΚΑΤΑΛΟΓΟΣ ΚΑΤΑΓΓΕΛΙΩΝ
Documents
Καταγγελία εκμισθωτή για χρέωση καταναλώσης νερού από μισθωτή
Date added: | 07/23/2015 |
Date modified: | 06/23/2016 |
Filesize: | 138.82 kB |
Downloads: | 1645 |
Yπόθεση: 10/2015
Υποβολή: 04.06.2015
Διαμεσολάβηση 10/2015 προς Διεύθυνση Υδάτινων Πόρων και Αποκαταστάσεων: 12.06.2015, και σε Διεύθυνση Οικονομικών (σε ορθή επανάληψη): 09.07.2015
Απάντηση Δ/νσης Υδάτινων Πόρων και Αποκαταστάσεων: 13.07.2015
Απάντηση Δ/νσης Οικονομικών: 10.09.2015
Με την υπ.αριθμ.77/28.03.2016 απόφαση του Δημοτικού Συμβουλίου εγκρίθηκε νέος Κανονισμός Ύδρευσης–Αποχέτευσης, με τον οποίο, βάσει των άρθρων 17 και 19, ικανοποιούνται εν μέρει οι ατέλειες του προηγούμενου κανονισμού εις βάρος των ιδιοκτητών εκμισθωμένων ακινήτων. Παραμένει η εκκρεμότητα των μέχρι την έγκριση του νέου Κανονισμού οφειλών.
Καταγγελία για αδράνεια στην αποκατάσταση βλάβης στο οδόστρωμα κοινοτικής οδού, που προκλήθηκε από εργασίες σύνδεσης νερού.
Date added: | 01/15/2019 |
Date modified: | 01/15/2019 |
Filesize: | 134.93 kB |
Downloads: | 1627 |
Υπόθεση: 21/2018
Υποβολή: 03.12.2018
Διαμεσολάβηση 21/2018 προς Διεύθυνση Υδάτινων Πόρων και Αποκαταστάσεων.
Καταγγελία για άρνηση χορήγησης άδειας χρήσης κοινόχρηστου χώρου
Date added: | 02/29/2016 |
Date modified: | 06/29/2016 |
Filesize: | 156.11 kB |
Downloads: | 1559 |
Υπόθεση: 05/2016
Υποβολή: 15.02.2016
Διαμεσολάβηση 05/2016 προς Δ/νση Οικονομικών: 22.02.2016
Καταγγελία για κατασκευή βρύσης
Date added: | 10/08/2015 |
Date modified: | 06/23/2016 |
Filesize: | 155.2 kB |
Downloads: | 1525 |
Υπόθεση: 18/2015
Υποβολή: 22.09.2015
Διαμεσολάβηση 18/2015 προς Διεύθυνση Υδάτινων Πόρων και Αποκαταστάσεων & Δ/νση Οικονομικών: 29.09.2015
Απάντηση της Δ/νσης Οικονομικών: 30.09.2015
Απάντηση της Δ/νσης Υδάτινων Πόρων και Αποκαταστάσεων: 16.12.2015
Σύμφωνα με την απάντηση των Υπηρεσιών, το αίτημα ικανοποιήθηκε πλήρως.
Αίτημα για καθιέρωση ενός ενιαίου τέλους τριετούς ταφής στο Δημοτικό Νεκροταφείο Αμαλιάδας
Date added: | 03/16/2017 |
Date modified: | 03/16/2017 |
Filesize: | 140.46 kB |
Downloads: | 1410 |
Υπόθεση: 09/2017
Υποβολή: 24.02.2017
Διαμεσολάβηση 09/2017 προς Δ/νση Οικονομικών και Δ/νση Καθαριότητας Ηλεκτροφωτισμού & Πρασίνου: 06.03.2017
Καταγγελία για έλλειψη απάντησης και ενέργειας σε αίτηση
Date added: | 07/23/2015 |
Date modified: | 06/23/2016 |
Filesize: | 147.36 kB |
Downloads: | 1402 |
Υπόθεση: 08/2015
Υποβολή: 27.05.2015
Διαμεσολάβηση 08/2015 προς Διεύθυνση Πολεοδομίας, Χωροταξίας και Περιβάλλοντος: 05.06.2015
Εκκρεμεί η απάντηση της Υπηρεσίας.
Καταγγελία για πλημμύρα οικίας από όμβρια
Date added: | 09/29/2016 |
Date modified: | 04/12/2017 |
Filesize: | 141.36 kB |
Downloads: | 1395 |
Υπόθεση: 25/2016
Υποβολή: 08.09.2016
Διαμεσολάβηση 25/2016 προς Δ/νση Υδάτινων Πόρων & Αποκαταστάσεων, Δ/νση Τεχνικών Υπηρεσιών και Δ/νση Καθαριότητας, Ηλεκτροφωτισμού και Πρασίνου: 20.09.2016
Απάντηση της Δ/νσης Υδάτινων Πόρων και Αποκαταστάσεων: 27.10.2016
Απάντηση της Δ/νσης Τεχνικών Υπηρεσιών: 28.09.2016 & 07.11.2016
Απάντηση της Δ/νσης Καθαριότητας, Ηλεκτροφωτισμού και Πρασίνου: εκκρεμεί
Από την απάντηση της Δ/νσης Τεχνικών Υπηρεσιών, προκύπτει ότι ο καθαρισμός του ρέματος υλοποιήθηκε από την Υπηρεσία, πλήν όμως ο καταγγέλλων επανήλθε με την από 24.10.2016 αίτησή του προς το Δήμο και το Συμπαραστάτη, αναφέροντας ότι από την τελευταία νεροποντή προκλήθηκε και πάλι πλημμύρα και υλικές ζημιές.
Καταγγελία για καθαρισμό οικοπέδου
Date added: | 04/11/2016 |
Date modified: | 09/26/2017 |
Filesize: | 153.43 kB |
Downloads: | 1371 |
Υπόθεση: 07/2016
Υποβολή: 30.03.2016
Διαμεσολάβηση 07/2016 προς Δ/νση Καθαριότητας Ηλεκτροφωτισμού και Πρασίνου & διαβίβαση προς Δ/νση Δημ.Υγείας & Κοιν. Μέριμνας Π.Ε.Ηλείας,Τμήμα Περιβαλλοντικής Υγιεινής &Υγειονομικού Ελέγχου: 01.04.2016
Απάντηση της Δ/νσης Δημ.Υγείας & Κοιν. Μέριμνας Π.Ε.Ηλείας,Τμήμα Περιβαλλοντικής Υγιεινής &Υγειονομικού Ελέγχου: 25.05.2016
Απάντηση Δ/νσης Καθαριότητας: 29.06.2017
Η Δ/νση Δημ.Υγείας και Κοιν.Μέριμνας Π.Ε.Ηλείας- Τμήμα Περιβαλλοντικής Υγιεινής & Υγειονομικού Ελέγχου, μας απάντησε ότι πραγματοποίησε αυτοψία και διαπίστωσε το βάσιμο της καταγγελίας, κοινοποίησε δε την απάντηση και στην Πυροσβεστική Υπηρεσία για τις δικές της ενέργειες. Η Δ/νση Καθαριότητας μας απάντησε με κοινοποίηση του εγγράφου που απέστειλε στον έναν εκ των συνιδιοκτητών του παρακειμένου οικοπέδου, που αποτελεί ειδοποίηση για τον εντός δεκαημέρου καθαρισμό και υπενθύμιση των συνεπειών της παράλειψής του.
Μετά από επιτόπια διαπίστωση του Συμπαραστάτη (26.09.2017) και επιβεβαίωση από τη Διεύθυνση Καθαριότητας, το οικόπεδο καθαρίστηκε από τους ιδιοκτήτες και συνεπώς το αίτημα της καταγγέλλουσας ικανοποιήθηκε.
Καταγγελία εκμισθωτή για χρέωση κατανάλωσης νερού από μισθωτή
Date added: | 07/23/2015 |
Date modified: | 06/23/2016 |
Filesize: | 143.85 kB |
Downloads: | 1364 |
Υπόθεση: 11/2015
Υποβολή: 03.07.2015
Διαμεσολάβηση 11/2015 προς Δ/νση Υδάτινων Πόρων και Αποκαταστάσεων & Δ/νση Οικονομικών: 14.07.2015
Απάντηση Δ/νσης Οικονομικών: 10.09.2015
Απάντηση Δ/νσης Υδάτινων Πόρων και Αποκαταστάσεων: εκκρεμεί
Με την υπ.αριθμ.77/28.03.2016 απόφαση του Δημοτικού Συμβουλίου εγκρίθηκε νέος Κανονισμός Ύδρευσης–Αποχέτευσης, με τον οποίο, βάσει των άρθρων 17 και 19, ικανοποιούνται εν μέρει οι ατέλειες του προηγούμενου κανονισμού εις βάρος των ιδιοκτητών εκμισθωμένων ακινήτων. Παραμένει η εκκρεμότητα των μέχρι την έγκριση του νέου Κανονισμού οφειλών.
Καταγγελία εθελοντών σχολικών τροχονόμων για λανθασμένο υπολογισμό και μείωση της αποζημίωσής τους
Date added: | 07/07/2016 |
Date modified: | 07/07/2016 |
Filesize: | 137.6 kB |
Downloads: | 1351 |
Υπόθεση: 19/2016
Υποβολή: 28.06.2016
Διαμεσολάβηση 19/2016 προς Σχολική Επιτροπή Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης Δήμου Ήλιδας: 05.07.2016