ΚΑΤΑΛΟΓΟΣ ΚΑΤΑΓΓΕΛΙΩΝ
Documents
Καταγγελία για μη καθαρισμό αποστραγγιστικών τάφρων
Date added: | 09/06/2017 |
Date modified: | 05/03/2018 |
Filesize: | 123.2 kB |
Downloads: | 1262 |
Υπόθεση: 25/2017
Υποβολή: 29.08.2017
Διαμεσολάβηση 25/2017 προς Δ/νση Τεχνικών Υπηρεσιών: 31.08.2017
Απάντηση της Δ/νσης Τεχνικών Υπηρεσιών: 04.10.2017
Θα πραγματοποιηθεί άμεσα ο καθαρισμός με ιδία μέσα του Δήμου.
Καταγγελία για τοποθέτηση κάδου ανακύκλωσης
Date added: | 01/12/2017 |
Date modified: | 01/12/2017 |
Filesize: | 133.06 kB |
Downloads: | 1261 |
Υπόθεση: 36/2016
Υποβολή: 19.12.2016
Διαμεσολάβηση 36/2016 προς Διεύθυνση Καθαριότητας, Ηλεκτροφωτισμού και Πρασίνου: 20.12.2016
Καταγγελία για έλλειψη ελέγχων και αστυνόμευσης στη λαϊκή αγορά Αμαλιάδας
Date added: | 05/31/2016 |
Date modified: | 05/31/2016 |
Filesize: | 117.08 kB |
Downloads: | 1260 |
Υπόθεση: 12/2016
Υποβολή: 26.05.2016
Διαμεσολάβηση 12/2016 προς Αυτοτελές Τμήμα Δημοτικής Αστυνομίας: 27.05.2016
Αίτημα για αλλαγή κατηγορίας (θέσης) τάφου
Date added: | 03/16/2017 |
Date modified: | 03/16/2017 |
Filesize: | 135.2 kB |
Downloads: | 1257 |
Υπόθεση: 08/2017
Υποβολή: 23.02.2017
Διαμεσολάβηση 08/2017 προς Δ/νση Οικονομικών και Δ/νση Καθαριότητας Ηλεκτροφωτισμού & Πρασίνου: 03.03.2017
Καταγγελία για θέματα λειτουργίας του δημοτικού κολυμβητηρίου
Date added: | 01/22/2016 |
Date modified: | 06/29/2016 |
Filesize: | 140.58 kB |
Downloads: | 1257 |
Υπόθεση: 02/2016
Υποβολή: 15.01.2016
Διαμεσολάβηση 02/2016 προς ΝΠΔΔ "Ο ΗΛΕΙΟΣ": 21.01.2016
Η απάντηση του ΝΠΔΔ «Ο ΗΛΕΙΟΣ» (22.01.2016) καλύπτει όλα τα παράπονα και ερωτήματα της καταγγέλλουσας και του Συμπαραστάτη.
Καταγγελία για μη χορήγηση πιστοποιητικού υπηρεσιακών μεταβολών και έλλειψη απάντησης σε αίτηση από 27-11-2018
Date added: | 04/11/2019 |
Date modified: | 04/11/2019 |
Filesize: | 71.16 kB |
Downloads: | 1254 |
Υπόθεση: 01/2019
Υποβολή: 08.02.2019
Διαμεσολάβηση 01/2019 προς Διεύθυνση Διοίκησης και Πρόνοιας
Καταγγελία για μη έγκαιρη αποκατάσταση βλαβών στο δίκτυο ύδρευσης της Δ.Κ.Χαβαρίου
Date added: | 10/06/2016 |
Date modified: | 10/06/2016 |
Filesize: | 131.88 kB |
Downloads: | 1252 |
Υπόθεση: 27/2016
Υποβολή: 04.10.2016
Διαμεσολάβηση 27/2016 προς προς Δ/νση Υδάτινων Πόρων & Αποκαταστάσεων: 05.10.2016
Καταγγελία για την εν γένει λειτουργία του Δημοτικού Νεκροταφείου Αμαλιάδας
Date added: | 03/16/2017 |
Date modified: | 03/16/2017 |
Filesize: | 131.41 kB |
Downloads: | 1251 |
Υπόθεση: 12/2017
Υποβολή: 08.03.2017
Διαμεσολάβηση 12/2017 προς Δ/νση Καθαριότητας Ηλεκτροφωτισμού και Πρασίνου: 10.03.2017
Καταγγελία για αδέσποτους σκύλους
Date added: | 06/10/2016 |
Date modified: | 06/29/2016 |
Filesize: | 133.3 kB |
Downloads: | 1250 |
Υπόθεση: 15/2016
Υποβολή: 07.06.2016
Διαμεσολάβηση 15/2016 προς Δ/νση Διοίκησης και Πρόνοιας: 07.06.2016
Απάντηση Δ/νσης Διοίκησης και Πρόνοιας: 16.06.2016
Από την απάντηση της αρμόδιας Δ/νσης Διοίκησης και Πρόνοιας προκύπτει ότι έχουν προχωρήσει οι ενέργειες για την αντιμετώπιση του γενικότερου προβλήματος των αδέσποτων σκύλων (χώρος, υπάλληλος κλπ). Η συγκέντρωση σκύλων από όλα τα σημεία απαιτεί χρόνο.
Καταγγελία για αδέσποτους σκύλους
Date added: | 02/20/2017 |
Date modified: | 03/13/2017 |
Filesize: | 134.05 kB |
Downloads: | 1246 |
Υπόθεση: 05/2017
Υποβολή: 14.02.2017
Διαμεσολάβηση 05/2017 προς Δ/νση Διοίκησης & Πρόνοιας: 16.02.2017
Απάντηση Δ/νσης Διοίκησης & Πρόνοιας: 06.03.2017
Από την απάντηση της υπηρεσίας προκύπτει ότι έχουν γίνει συγκεκριμένες ενέργειες για την αντιμετώπιση του γενικότερου προβλήματος των αδέσποτων σκύλων, οι οποίες όμως δυσχεραίνονται από τις απαιτήσεις του νόμου και από τον αυξανόμενο αριθμό εγκαταλειμμένων αδέσποτων, τα οποία διογκώνουν το πρόβλημα.