ΚΑΤΑΛΟΓΟΣ ΚΑΤΑΓΓΕΛΙΩΝ
Documents
Καταγγελία για καθυστέρηση αποκομιδής απορριμάτων εκτός των κάδων περισυλλογής
Date added: | 11/03/2016 |
Date modified: | 11/03/2016 |
Filesize: | 132.12 kB |
Downloads: | 1246 |
Υπόθεση: 29/2016
Υποβολή: 20.10.2016
Διαμεσολάβηση 29/2016 προς Δ/νση Καθαριότητας Ηλεκτροφωτισμού και Πρασίνου: 26.10.2016
Καταγγελία για μη υλοποίηση όρου χρησιδανείου
Date added: | 11/03/2016 |
Date modified: | 11/03/2016 |
Filesize: | 140.13 kB |
Downloads: | 1245 |
Υπόθεση: 32/2016
Υποβολή: 01.11.2016
Διαμεσολάβηση 32/2016 προς Δ/νση Τεχνικών Υπηρεσιών: 02.11.2016
Καταγγελία εκμισθωτή για χρέωση κατανάλωσης νερού από μισθωτή
Date added: | 08/06/2015 |
Date modified: | 06/23/2016 |
Filesize: | 139.83 kB |
Downloads: | 1245 |
Υπόθεση: 13/2015
Υποβολή: 27.07.2015
Διαμεσολάβηση 13/2015 προς Δ/νση Υδάτινων Πόρων και Αποκαταστάσεων & Δ/νση Οικονομικών: 03.08.2015
Απάντηση Δ/νσης Οικονομικών: 10.09.2015
Απάντηση Δ/νσης Υδάτινων Πόρων και Αποκαταστάσεων: 21.09.2015
Με την υπ.αριθμ.77/28.03.2016 απόφαση του Δημοτικού Συμβουλίου εγκρίθηκε νέος Κανονισμός Ύδρευσης –Αποχέτευσης, με τον οποίο, βάσει των άρθρων 17 και 19, ικανοποιούνται εν μέρει οι ατέλειες του προηγούμενου κανονισμού εις βάρος των ιδιοκτητών εκμισθωμένων ακινήτων. Παραμένει η εκκρεμότητα των μέχρι την έγκριση του νέου Κανονισμού οφειλών.
Καταγγελία για παράνομη χρέωση προσαυξήσεων σε τέλη ταφής παρελθόντων ετών
Date added: | 02/20/2017 |
Date modified: | 03/16/2017 |
Filesize: | 138.74 kB |
Downloads: | 1241 |
Υπόθεση: 02/2017
Υποβολή: 12.01.2017
Διαμεσολάβηση 02/2017 προς Δ/νση Οικονομικών: 01.02.2017
Απάντηση της Δ/νσης Οικονομικών: 08.02.2017
Από την απάντηση της υπηρεσίας, προκύπτει η δυνατότητα αίτησης στο Δημοτικό Συμβούλιο για απαλλαγή από τις προσαυξήσεις.
Καταγγελία για έλλειψη απάντησης σε αίτηση.
Date added: | 03/28/2018 |
Date modified: | 03/28/2018 |
Filesize: | 123.21 kB |
Downloads: | 1236 |
Υπόθεση: 03/2018
Υποβολή: 22.03.2018
Διαμεσολάβηση 03/2018 προς Γραφείο Δημάρχου: 27.03.2018
Καταγγελία για πλημμύρα από όμβρια
Date added: | 11/13/2015 |
Date modified: | 06/23/2016 |
Filesize: | 125.91 kB |
Downloads: | 1233 |
Υπόθεση: 25/2015
Υποβολή: 10.11.2015
Διαμεσολάβηση 25/2015 προς Δ/νση Τεχνικών Υπηρεσιών: 12.11.2015
Απάντηση Δ/νσης Τεχνικών Υπηρεσιών: 24.11.2015
Σύμφωνα με την απάντηση της Δ/νσης Τεχνικών Υπηρεσιών, η υπηρεσία, κατόπιν αυτοψίας, διαπίστωσε το πρόβλημα και κοινοποίησε στην Δ/νση Καθαριότητας για τις δικές της ενέργειες.
Καταγγελία για καθυστέρηση και έλλειψη απάντησης σε αίτημα μείωσης λογαριασμού ύδρευσης
Date added: | 03/17/2016 |
Date modified: | 03/17/2016 |
Filesize: | 141.62 kB |
Downloads: | 1232 |
Υπόθεση: 06/2016
Υποβολή: 03.03.2016
Διαμεσολάβηση 06/2016 προς Δ/νση Υδάτινων Πόρων και Αποκαταστάσεων: 10.03.2016
Καταγγελία για επί ενδεκάμηνο έλλειψη απάντησης σε αίτηση και για παράνομη χρέωση ύδρευσης.
Date added: | 03/16/2017 |
Date modified: | 04/26/2017 |
Filesize: | 139.31 kB |
Downloads: | 1231 |
Υπόθεση: 13/2017
Υποβολή: 09.03.2017
Διαμεσολάβηση 13/2017 προς Δ/νση Υδάτινων Πόρων και Αποκαταστάσεων & Δ/νση Οικονομικών: 15.03.2017
Το Δημοτικό Συμβούλιο, με εισήγηση της Υπηρεσίας, έκανε δεκτό το αίτημα του καταγγέλλοντα, με την υπ.αριθμ. 104/2017 απόφασή του. Αναμένεται και η επίσημη απάντηση της Υπηρεσίας.
Καταγγελία για πλημμύρα καταστήματος λόγω ατελειών στα έργα ανάπλασης του κέντρου
Date added: | 11/10/2016 |
Date modified: | 11/10/2016 |
Filesize: | 145.48 kB |
Downloads: | 1231 |
Υπόθεση: 33/2016
Υποβολή: 03.11.2016
Διαμεσολάβηση 33/2016 προς Δ/νση Τεχνικών Υπηρεσιών: 08.11.2016
Καταγγελία για μερική κατάληψη αγορασθέντος τάφου στο Δημοτικό Κοιμητήριο Αμαλιάδας
Date added: | 07/20/2016 |
Date modified: | 09/29/2016 |
Filesize: | 136.68 kB |
Downloads: | 1231 |
Υπόθεση: 23/2016
Υποβολή: 11.07.2016
Διαμεσολάβηση 23/2016 προς Δ/νση Καθαριότητας, Ηλεκτροφωτισμού και Πρασίνου & Δ/νση Οικονομικών: 14.07.2016
Απάντηση Δ/νσης Καθαριότητας: 20.07.2016
Από την απάντηση της Δ/νσης Καθαριότητας προκύπτει η άμεση επίλυση του προβλήματος.